شهرکرد؛

تسلیت استاندار برای شهادت محسن حُججی مدافع حرم

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی، شهادت محسن حُججی رزمنده مدافع حرم اهل‌بیت (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی با صدور پیامی شهادت محسن حُججی از رزمندگان مدافع حرم اهل بیت (ع) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: پل شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند.

شهیدان، استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشورائیان به دست گروهک درنده خوی داعش به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به ویژه حضرت سید الشهدا (ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی متنعم شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان، شهادت شهید محسن حُججی مدافع سرافراز حرم اهل‌بیت (ع) و سرباز سبز‌پوش میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت را به رهبر معظم انقلاب، مردم ایران اسلامی و خانواده این شهید تسلیت گفت.

یادآور می‌شود: شهید محسن حُججی متولد ۲۱ تیرماه ۱۳۷۰ در نجف آباد اصفهان، از جهادگران و اعضای فعال موسسه شهید احمد کاظمی بود که در عملیات مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی تکفیری داعش درآمد و پس از ۲ روز در تاریخ ۱۸ مردادماه جاری به شهادت رسید. از وی فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/خ

استاندار چهارمحال و بختیاری شهادت رزمنده مدافع حرم را تسلیت گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.