‍ عیادت امام جمعه و مسئولین کهنوج از جانباز مدافع حرم

امام جمعه و جمعی از مسئولین کهنوج صبح امروز با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم، عباس نارویی از وی عیادت کردند.

‍ عیادت امام جمعه و مسئولین کهنوج از جانباز مدافع حرمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان کهنوج صبح امروز با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم، عباس نارویی از وی عیادت کردند.

حجت الاسلام افشار منش امام جمعه کهنوج گفت: خدا را شاکریم که امروز یکی از جانبازان مدافع حرم در کهنوج سکونت دارد که این چهره ها محضر استقامت، محضر دفاع از دین و اهل بیت (س) هستند.

وی خطاب به جوانان افزود: ما باید از روحیه این بزرگواران درس بگیریم که در اوج جوانی برای دفاع از اهل بیت و مبارزه با داعش و استکبار جهانی به سوریه رفتند.

امام جمعه کهنوج گفت : مدافعین حرم برای ترویج مکتب و دفاع از اهل بیت به سوریه رفتند که بسیار ارزشمند است و باید به عنوان الگو از این بزرگواران استفاده ببریم.

عباس نارویی جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم با گرامی داشتن یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: هدف ما از رفتن به سوریه کمک به مظلومین، آوارگان، مسلمانان و مردم سوریه بود که به شکل فجیهی توسط داعش کشته می شوند .

وی افزود : ظلم هایی که داعش میکند برای هیچ مسلمانی قابل تحمل نیست و وظیفه هر فرد مسلمانی است که از حریم یک مسلمان دیگر دفاع کند.

نارویی گفت : سوریه یک منطقه استراتژیک نزدیک به فلسطین است و برنامه داعش برگرفته از دولت هایی مثل آمریکا و عربستان صعودی می باشد که باعث نابود کردن مسلمانان و دین مبین اسلام و گسترش کفر، بی دینی و افزایش ظلم و ستم در سطح کشور های مسلمان هستند.

وی با اشاره به صحنه های وحشتناک از کشته شدن بچه ها و زنان بی گناه در سوریه که هیچ گونه پناهگاهی ندارند افزود : این را بدانید که داعش گروهکی بیش نیست و هدف آن هم نابود کردن اسلام و مسلمانان است.

ناروییدر ادامه در مورد جهاد اصغر و اکبر گفت : امروز دو‌نوع جهاد داریم، جهاد اصغر که دفاع از کشور و حریم اهل بیت است و‌جهاد اکبر که دست شما جوانان است، جهاد اکبر تزکیه نفس و جلوگیری از هجوم فرهنگی است که روز به روز در کشور گسترش پیدا می کند .

جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم عباس نارویی در جنوب غرب حلب سوریه با اصابت خمپاره دشمن تکفیری به درجه جانبازی نائل شد.

 

انتهای پیام/س

 

عیادت جمعی از مسئولین کهنوج از عباس ناروئی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار