توسعه همکاری‌های صنعتی ایران و ماداگاسکار

معاون رئیس مجلس ماداگاسکار بهمراه سفیر ایران در این کشور از شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های خراسان رضوی در حاشیه این بازدیدگفت: آمادگی کامل داریم تا در زمینه‌های مختلف در رابطه با توسعه صنعتی همکاری و خدمات مختلف به طرف خارجی ارائه کنیم.

وی افزود: استان خراسان ویژگی‌های اقتصادی منحصر به فردی دارد و با توجه به منابعی که در اختیار داریم می‌توانیم رابطه دوسویه مطلوبی برقرار کنیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های خراسان رضوی گفت: تعامل و همکاری دوسویه بخش خصوصی دو کشور می‌تواند در استان زمینه مناسبی برای حضور سرمایه گذاری خارجی شده و رشد و رونق بیشتر را در استان شاهد باشیم.

مهدی زاده مقدم افزود: مهمترین هدف ما برنامه ریزی جهت سرمایه گذاری مشترک در بخش صنعت و صنایع معدنی است، زیرا ارزش افزوده بالایی را بدنبال دارد.

وی خاطر نشان کرد: از جمله خدمات ما مشاوره‌های کوناگون مانند اجرا در امکان سنجی، مکان یابی، ساخت و تکمیل شهرک‌های صنعتی و فناوری و همچنین ارائه خدمات مشاوره و اجرا در ساخت، تجهیز و بهره برداری صنایع مورد نیاز و تامین ماشین آلات، تجهیزات، تکنولوژی مواد اولیه و محصولات مورد نیاز مادگاسکار و توسعه صنایع روستایی به آن‌ها است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه این کشور در حال توسعه است بستر مناسبی برای مراودات تجاری و سرمایه گذاری برای بخش خصوصی فراهم شده و سرمایه گذاری‌های خارجی یکی از مباحث مهم ما در استان بوده، زیرا ارتباط با آن سبب جذب سرمایه گذار و رشد روزافزون اقتصادی صنعتگران را در پی خواهد شد.

انتهای پیام//ف. ح

 
 

بازدید معاون رئیس مجلس ماداگاسکار از شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.