کشته شدن ۱۳ عضو یک فامیل در فاریاب

دلاور شاه دلاور؛ فرمانده پلیس ولایت فاریاب می‌گوید که در اثر برخورد یک موشک بر یک منزل در این ولایت 13 عضو یک فامیل جان باخته است.

کشته شدن ۱۳ عضو یک فامیل در فاریاببه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، دلاور شاه دلاور؛ فرمانده پولیس ولایت فاریاب می گوید که در اثر برخورد یک موشک بر یک منزل در این ولایت ۱۳ عضو یک فامیل جان باخته است.

او همچنان اظهار داشته است که سه غیرنظامی دیگر در نتیجه هدف قرار گرفتن این منزل که جمعه شب صورت گرفت، زخمی شده اند. این حادثه در ولسوالی دولت آباد ولایت فاریاب به وقوع پیوسته است.

دلاور اذعان داشته است که تا هنوز عامل این موشک پراگنی مشخص نبوده ولی آنان هیئتی را به هدف روشن ساختن این قضیه به محل فرستاده اند.

گروه طالبان تا هنوز در پیوند به این حمله دیدگاهی را مطرح نکرده است.

فاریاب از جمله ولایت های شمالی کشور است که در ماه های اخیر تنش ها و درگیری های مسلحانه در آن رو به افزایش بوده است. گروه طالبان و نیروهای امنیتی یک دیگر را متهم به حمله بر غیر نظامیان می کنند.

این گفته ها در حالی مطرح می شوند که چندی پیش ولسوالی کوهستانات ولایت فاریاب پس از درگیری میان دو طرف، به دست گروه طالبان افتاده بود. نیروهای امنیتی پس از راه اندازی عملیات از چند جناح توانستند این منطقه را دوباره از چنگ جنگجویان طالبان بیرون بکشند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار