حبیبی کسبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

داوری اشعار مهرواره حوزه هنری تا فردا تمام می‌شود

داوری آثار رسیده به بخش شعر مهرواره شعر و داستان جوان حوزه هنری تا فردا به پایان می‌رسد.

داوری آثار مهرواره حوزه هنری تا فردا تمام می شودمحمود حبیبی کسبی دبیر بخش شعر مهرواره شعر و داستان جوان حوزه هنری، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آثار رسیده به این جشنواره گفت: آثاری در قالب‌های شعری کهن، نو و محاوره به دبیرخانه این جشنواره ادبی رسید. در مجموع بیش از 1200 اثر را در بخش شعر مهرواره شعر و داستان جوان حوزه هنری دریافت کردیم. داوری آثار رسیده به بخش شعر مهرواره شعر و داستان جوان حوزه هنری تا فردا به پایان می‌رسد.

وی در خصوص زمان برگزاری اختتامیه مهرواره شعر و داستان جوان حوزه هنری اظهار داشت: هنوز تاریخ دقیق اختتامیه مهرواره شعر و داستان جوان حوزه هنری مشخص نیست.

شایان ذکر است؛ امسال پانزدهمین دوره مهرواره شعر و داستان جوان سوره توسط حوزه هنری برگزار می‌شود. با پایان مهلت ارسال اثر به این جشنواره ادبی، نزدیک به 1300 اثر در بخش شعر به دبیرخانه رسید. در این میان نزدیک به 600 اثر در قالب های سنتی سروده شده‌اند. از میان آثار رسیده به دبیرخانه مهرواره شعر و داستان جوان سوره، 300 اثر در قالب شعر نو و نزدیک به 300 اثر در قالب شعر محاوره یا ترانه سروده شده‌اند.

 

انتهای پیام/

 

اختتامیه مهرواره شعر و داستان جوان چه زمانی برگزار می شود؟

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.