رازهای جالب از اعضای صورت که قبل از ازدواج باید بدانید

اگر همزمان با نگاه کردن در آینه اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد بزرگ بودن بینی تان است و به فکر جراحی غیرضروری برای کوچک کردن آن هستید کاملاً اشتباه می‌کنید.

رازهای جالب از اعضای صورت که قبل از ازدواج باید بدانیدبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  کارشناسان در جدیدترین تحقیقات خود دریافتند چشم‌ها اولین بخشی از اعضای صورت هستند که وقتی شما فردی را ملاقات می‌کنید باعث جلب توجه می‌شود.

پس از چشم‌ها  مو‌های آراسته در آقایان مورد توجه قرار می گیرد و آخرین چیزی که در صورت زنان و مردان مهم است بینی و لب‌ها است.

داشتن چشم های زیبا یکی از اولویت های اصلی برای زیبایی است به همین دلیل افراد چه زن و چه مرد باید از پوست صورت و چشمان خود مراقبت کنند تا دچار مشکلاتی، چون نیاز به عینک یا بروز چین و چروک صورت نشوند.

همچنین آراستگی و پرپشتی مو‌ها نیز در رتبه دوم معیار‌های زیبایی قرار دارد. حتی اگر دچار مشکل ریزش موی سر و کم پشتی مو‌ها هستید آن‌ها را با آراستگی مرتب و منظم کنید و نیز تحت مشاوره متخصص برای درمان قراربگیرید.

بسیاری از افراد تا زمانی که مجرد هستند به داشتن ظاهر مناسب خود اهمیت می‌دهند و پس از ازدواج اهمیت چندانی به داشتن ظاهر مناسب نمی‌دهند که این رویه بسیار اشتباه است و حتی می‌تواند منجر به نابودی بنیان خانواده شود.

کارشناسان این نتایج را با تحقیق بر روی بیش از ۳۲ زن و مرد با چهره‌های مختلف به دست آورده اند، در این آزمایش چهره‌های زنان و مردان بدون هیچ آرایش یا وسیله زینتی به داوطلبان نشان داده شده و از آن‌ها درخواست شده اولین عاملی که سبب جذابیت و زیبایی در عکس داوطلب می‌شود را اعلام کنند و همگان چشم‌ها را انتخاب کرده اند.

باوجود اینکه این روز‌ها اکثر افراد عمل جراحی زیبایی بینی انجام می‌دهند یا با تزریق فیلر فرم لب‌های خود را تغییر می‌دهند، اما تحقیقات نشان داده است که بینی و لب‌ها در مراحل بعدی برای زیبا و جذاب خواندن یک فرد قرار دارند.

این تحقیقات توسط دانشمندان دانشگاه وینچستر در نیوهمشایر انگلستان انجام شده است.

در عین حال کارشناسان دریافتند وجود معیار زیبایی در انتخاب افراد به عنوان همسر و ازدواج بسیار موثر است و معمولاً افراد زیبا بیشتر از دیگران ازدواج می‌کنند که این معیار به ویژه در انتخاب خانم‌ها بسیار موثر است.

از این رو کارشناسان به افراد توصیه می‌کنند با اهمیت دادن به ظاهر خود قدر این نعمت خدادادی را بدانند و از پوست و موی خود مراقبت کافی به عمل آورند.

نتایج این تحقیق در مجله Evolution and Human Behaviour به چاپ رسیده است.

منبع:Dailymail

انتهای پیام/

نقش اعضای صورت در ازدواج کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
آقا اگه دلش بخواد خواستگاری میکنه٬ دلش نخواد میذاره میره پشت سرش رو هم نگاه نمیکنه٬ میره سراغ یکی دیگه...بیچاره خانمها. چشم زیبا یا نازیبا رو آقایان انتخاب میکنند...
وقتی خواستگار چشم زیبا نیست خانم مجبوره به خواستگار چشم نا زیبا و حتی خیلی زشت جواب مثبت بده...
انتظار بیهوده تا ابد برای خواستگار دلخواه...
-
ناشناس
۰۷:۳۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
خیلی ها رو دیدم که با وجود داشتن زیبایی زندگی خوبی ندارن. اصل تشکیل خانواده و ازدواج که فقط توی زیبایی خلاصه نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
بهونه
۲۱:۳۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
برو بابا این گزارش و تحقیقات فقط به درد کشورهای خارجی میخوره که ازدواج آسونه. والا داخل کشورهای جهان سوم هرچی دختر و پسر زیبا هست فقط یک درصد به ازدواج میرسه بقیه به دوست بازی و ابتذال رسیدند.
آخرین اخبار