فرماندار نجف آباد

شهیدان مدافع حرم برای حفظ اسلام در مقابل تکفیری ها ایستاده اند

فرماندار ویژه نجف آباد گفت: شهیدان مدافع حرم برای حفظ اسلام ناب محمدی(ص) که مورد هجوم تکفیری ها قرار گرفته است، در برابر آنان مقاومت می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مظفر نجفی' امروز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم 'محسن حججی' افزود: امروز هرچه داریم از برکت خون شهیدان است و شجاعت و جانفشانی آنان، امنیت کنونی را برای ما به ارمغان آورده و این واقعیتی است که همه باید آن را بپذیرند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان مدافع حرم به 'شهیدان استقامت اسلام' معروف شده اند، گفت: الگوپذیری از این شهیدان والامقام موجب گام نهادن در مسیر واقعی سعادت می شود.

مظفر نجفی بر ضرورت تکریم خانواده های معزز شهدا تاکید کرد و گفت: مسئولان شهرستان نجف آباد در راستای تکریم این عزیزان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

فرماندار ویژه نجف آباد، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان محلی، امروز با حضور در منزل شهید حججی، شهادت این شهید را به خانواده وی تسلیت گفتند.

مراسم گرامیداشت شهید حججی، روز یکشنبه(فردا) در مسجد جامع نجف‌آباد توسط لشکر ٨ نجف اشرف، خانواده شهید و بنیاد شهید برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار