معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان؛

طرح آموزش عملی نماز برای سواد آموزان اهوازی اجرا می شود

معاون سوادآموزی اداره‌ کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح آموزش عملی نماز برای 3 هزار سوادآموز اهوازی اجرایی می گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، موسی شیخی، معاون سوادآموزی اداره‌ کل آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: طرح سوادآموزی عملی یک طرح کشوری است که مهرماه امسال به صورت پایلوت در یک شهر از هر شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: در خوزستان نیز این طرح با هدف اشاعه فرهنگ نماز در بین مخاطبان بزرگسال که از نعمت سواد محروم هستند، اجرا می‌ گردد.
شیخی اذعان کرد: 23 و 24 مردادماه کلاس‌های فرهنگ صحیح خواندن نماز در ناحیه یک اهواز برای 300 آموزش دهنده برگزار می‌شود و این آموزش دهندگان قرار است تعلیمات لازم را به 3 هزار سوادآموز ارائه دهند.
معاون سوادآموزی اداره‌ کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه آموزش معارف اسلامی مهم‌ترین اصل در ارائه محتوای مناسب به سوادآموزان است، اظهار داشت: ترویج معارف نماز و فرهنگ درست‌خوانی نماز در بین آموزش دهندگان و سواد آموزان و تقویت میزان آشنایی مخاطبان با احکام نماز و تصحیح قرائت نماز سوادآموزان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح در اهواز است.
وی در خصوص نحوه اجرای این طرح تصریح کرد: محتوای آموزشی ویژه آموزش‌دهندگان در کتاب "کلید بهشت" موجود است و برای بهره‌گیری از کتاب راهنمای تدریس آن به مراکز مجری طرح در اهواز ارسال شده است.
موسی شیخی اذعان داشت: در این طرح هر آموزش‌دهنده 10 دقیقه ابتدای کلاس را به آموزش عملی نماز می‌پردازد، به گونه‌ای که در نهایت باید در 20 جلسه آموزشی، مجموعا 200 دقیقه به آموختن قرائت صحیح نماز اختصاص یابد.
انتهای پیام/گ

آموزش عملی خواندن صحیح نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.