سبحانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سود سهام عدالت به همه مشمولان تعلق می گیرد

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت به همه مشمولان تعلق می‌گیرد و تفاوت بین افراد وجود ندارد.

سود سهام عدالت به همه مشمولان تعلق می گیردجعفر سبحانی در گفتگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه سود سهام عدالت به همه افراد تعلق می‌گیرد، اظهارداشت: ثبت نام سهام عدالت از سال ۸۵ آغاز شد و برای آن ۱۸ گروه تعریف شده ، این درحالی است که این سود به همه افراد تعلق می‌گیرد و تفاوتی بین افراد قائل نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که، افرادی که بیش از یکماه ثبت نام کردند، اما بعد از ۱۵ روز هنوز جوابی از سامانه دریافت نکرده اند، عنوان کرد: مشکلی درخصوص عدم همکاری با بانک وجود داشت که خوشبختانه بعد از جلسه‌ای که برگزار شد قرار است ظرف چند روز آینده این مشکل برطرف شود.

سبحانی در پاسخ به این پرسش که برداشت برای سهامداران سال ۸۹ که مبلغ ۴۰ هزار تومان برایشان واریز شد بلامانع است یا خیر گفت: متاسفانه این کار غیرقانونی بوده چرا که دولت دهم به مشمولان سود سهام عدالت داده بود و مجلس وقت هم، مصوبه‌ای را به اجرا گذاشت که تا پایان ۱۰ ساله، سود سهام  ارائه شود.

انتهای پیام/ 

مشکلات بانکی سود سهام عدالت رفع شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۶
من پدرم فوت کرد ولی برگ سهام عدالت دارد آیا سهام عدالت بهش تهلق میگیرد یانه
Iran (Islamic Republic of)
خدادی
۱۷:۳۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
با سلام
برادرمن مجرده و بیمه اختیاری مشاغل هست ،برای سهام عدالت ثبت نام نکرده ،با توجه به اینکه پدرم بازنشسته هست ،برادرم چه طور میتونه سود سهام رو دریافت کنه ؟اصلا مشمول دریافت سود میشه یا نه ؟باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه جلالی طهرانی
۲۳:۵۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
من سهام عدالت دارم ولی جایی ثبت نام نکردم
این موصوع مشکلی در پرداخت بوجود نمیاره
آخرین اخبار