رستمیان سبزه خانی مطرح کرد؛

توجه به بهداشت و درمان مناطق محروم در دولت یازدهم بی ‌نظیر بود

نماینده مردم دلفان گفت: یکی از وزرایی که بخش بهداشت و درمان را به شکل قابل توجهی دگرگون کرد، وزیر بهداشت بود.

توجه به بهداشت و درمان مناطق محروم در دولت یازدهم بی نظیر بودبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی رستمیان سبزه خانی نماینده مردم دلفان با بیان اینکه اجرای طرح تحول سلامت به بی سامانی های حوزه بهداشت و درمان پایان داد، اظهار کرد: هم اکنون مردم و به خصوص اقشار محروم بدون هیچ دغدغه ای داروهای خود را تهیه می کنند و دیگر مجبور نیستند برای تامین هزینه آن ها چوب حراج به زندگی و تمام هستی شان بزنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اقدامات سید حسن قاضی زاده  هاشمی در طرح تحول سلامت منحصر به کاهش هزینه های تهیه دارو و درمان نمی شود و شاهد پیشرفت های قابل توجهی در حوزه ساخت و ساز و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی در نقاط محروم کشور هستیم.

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس با اشاره به اینکه وزیر بهداشت سفرهای متعددی به نقاط کم برخوردار کشور داشته است، بیان کرد: در گذشته هیچ اعتباری به مناطق محروم تخصیص داده نمی شد، اما با عنایت ویژه هاشمی باب جدیدی در بودجه ریزی در نظام سلامت باز شد که توجه به نقاط کم برخوردار کشور بود.

رستمیان سبزه خانی با تاکید بر اینکه جای چنین اقداماتی در بخش بهداشت و درمان خالی بود، خاطرنشان کرد: در همین راستا اغلب نمایندگان و رئیس مجلس از هاشمی درخواست کردیم که در کابینه دوازدهم نیز حضور داشته باشد تا طرحی که خود آغاز گر آن بوده است را به سرانجام برسد و امیدواریم با تخصیص منابع پایدار ، طرح تحول سلامت همچنان تداوم پیدا کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص ارزیابی خود از دولت دوازدهم مطرح کرد: نسبت به 90 درصد اسامی اعلام شده در کابینه دید مثبتی دارم، در مورد 10 درصد باقیمانده نیز پس از در نظر گرفتن مباحث تخصصی و فنی اظهار نظر خواهیم کرد تا وقفه ای در روند کار دولت دوازدهم ایجاد نشود.

انتهای پیام/

 توجه ویژه دولت یازدهم به بهداشت و درمان مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار