نقوی‌حسینی در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی:

برنامه وزرای پیشنهادی اطلاعات، کشور و دفاع در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جلسه این کمیسیون را تشریح کرد.

برنامه وزرای پیشنهادی اطلاعات، کشور و دفاع در کمیسیون امنیت ملی بررسی شدسیدحسین نقوی حسینی  در  گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  با اشاره به نشست امروز (یکشنبه ۲۲ مردادماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: در ابتدای جلسه امروز، کمیسیون اقدام وحشیانه و جنایتکارانه گروه تروریستی تکفیری داعش در به شهادت رساندن شهید حججی را بررسی و یاد و خاطره این شهید دفاع از حریم اهل بیت (ع) را گرامی داشت.

نماینده مردم ورامین ادامه داد: همچنین بروجردی از زحمات و تلاش‌های اعضای کمیسیون که در ایام تعطیل مجلس، با تشکیل جلسات فوق‌العاده طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه را اصلاح، تقویت و تکمیل کردند تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه نمایندگان کمیسیون امنیتی برنامه‌های وزرای پیشنهادی را بررسی کردند، گفت: محمود علوی وزیر فعلی و پیشنهادی وزارت اطلاعات با استماع نظرات اعضای کمیسیون، برنامه خود در وزارت اطلاعات در دولت دوازدهم را تشریح کرد.

نقوی حسینی افزود: امیر حاتمی وزیر پیشنهادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز پس از طرح مسائل از سوی اعضا، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را برای وزارت مذکور توضیح داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی و فعلی وزارت کشور آخرین میهمان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بود، اظهار داشت: وی نیز پس از شنیدن سوالات و نقطه نظرات اعضا، ضمن توضیح پیرامون موضوعات مطرح شده، برنامه‌های خود برای وزارت کشور در دولت دوازدهم را تشریح کرد.

انتهای پیام/ 

حضور وزرای پیشنهادی در جلسه کمیسیون امنیت ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار