قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات:

نمی خواهند انقلاب به چهل سالگی برسد

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در نشست منافقان در پاریس ازسوی نماینده استکبار مطرح شد که نباید بگذاریم مراسم 40 سالگی انقلاب ایران برگزار شود و قبل از این زمان باید جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نصرت‌الله لطفی  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در رابطه با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وقتی از شورا نام برده می‌شود خبرنگاران و دستگاه‌های مربوطه هم عضو این شورا و تأثیرگذار بوده‌اند.

وی افزود: افتخار ما هست که بگوییم جمهوری اسلامی ایران، جمهوریت ظرف و اسلامیت مبنا بوده و استمرار نظام به حضور مردم است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت نقش مردم در شکست ناپذیری نظام، ادامه داد: در بیش از 30 سال گذشته از پیروزی انقلاب دشمن انواع سنگ‌اندازی‌ها و مشکل‌آفرینی‌ها را داشته که حضور مردم در صحنه خنثی کننده این حرکت‌ها بوده است.

وی با بیان این که در غائله تیر 78 و فتنه 88 حضور مردم در صحنه عامل خنثی کردن توطئه دشمنان بود، خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی برای نخستین بار در تاریخ ایران بعد از 200 سال جنگی شد و ایران به پیروزی رسید.

لطفی تصریح کرد: برای تجلی مردمی بودن این نظام و حمایت مردم از نظام به دو مقوله انتخابات و راهپیمایی‌ها و برنامه‌های مناسبت‌های مختلف نظام می‌توان اشاره کرد، انتخابات به عنوان پشتیبانی مردم و تجلی حضور مردم است؛ خالق اصلی حماسه‌ها مردم هستند که با حضور در صحنه در راستای حفظ نظام قدم برداشته و ویژگی استکبارستیزی خود را نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه برنامه‌ریزی برای حضور مردم در مناسبت‌های مختلف را دارد؛ مردم یکی پس از دیگری از آزمون‌های الهی سربلند بیرون آمدند؛ در سال 92 مراسم 13 آبان باشکوه‌ترین مراسم با حضور گسترده مردمی بود آن هم در زمانی که این طور می‌گفتند که روحیه استکبارستیزی مردم تقلیل یافته است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اذعان کرد: در فتنه استکباری سال 88 با همه پیچیدگی‌ها زمانی که مردم از واقعیت این فتنه مطلع شدند ریزش‌ها در راهپیمایی‌های فتنه‌گران را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه ما همه عنصر یک خانواده هستیم، گفت: امیدوارم خادمان صدیقی برای مردم حماسه آفرین ایران باشیم و با توجه به اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب قرار داریم، برنامه‌های مربوطه را به صورت کشوری به خوبی انجام دهیم.

لطفی با اشاره به همدلی و صمیمیت همه گروه‌ها در جمهوری اسلامی، اضافه کرد: شورا حزب و گروه نیست، بلکه یک مجموعه حاکمیتی است و هیچ حزب و گروهی مجاز به مصادره برنامه‌های شورا نیست.

وی تصریح کرد: امروز دشمن به صراحت اعلام کرده و این را دنبال می‌کند که ما نتوانیم برنامه بزرگداشت 40 سالگی انقلاب را با شکوه برگزار کنیم و به دنبال مأیوس کردن مردم هستند؛ در نشست منافقان در پاریس توسط نماینده استکبار مطرح شد که نباید بگذاریم مراسم 40 سالگی انقلاب ایران برگزار شود و قبل از این زمان باید جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از لوازم حفظ نظام دشمن شناسی و پی بردن به حربه دشمن برای مقابله با آن است؛ همواره دیده‌ایم که یک سال شیطنت و سنگ‌اندازی دشمنان همه با یک مراسم 22 بهمن و حضور مردم از بین می‌رود؛ در چند روز اخیر هم شاهد ایجاد موجی در کشور به دنبال شهادت محسن حججی بودیم.

وی ادامه داد: طبق گفته رهبر معظم انقلاب دشمن سه هدف را در مقابله با ایران دنبال می‌کند؛ دشمن در کوتاه مدت به دنبال ایجاد ناامنی، در میان مدت به دنبال ایجاد مشکلات در معیشت مردم و در بلندمدت براندازی نظام دینی از طریق تغییر در رفتار مردم را دنبال می‌کند.

لطفی تصریح کرد: شهید حججی یک الگو و رفتار بود که در تصاویر منعکس شد؛ از طرف دیگر شاهد رفتاری در مجلس هم بودیم در هفته‌های گذشته که فردی که لباس سربازی امام زمان را به تن داشت و سابقه خادم الشهدا بودن را نیز در پرونده داشت و تعدادی دیگر از نمایندگان با مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عکس سلفی انداختند که حرکتی قبیح بود.

وی با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده برای سخنرانی مراسم روز قدس اصفهان ابراز داشت: برای مردم اصفهان سخنران دعوت کردن کار سختی است؛ با آن نگاه حاکمیتی معمول این است که در کل استان‌ها مناسبت‌های ملی را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مدیریت می‌کند تا بتواند از همه سلایق و سخنران‌ها استفاده کنیم البته خطوط قرمز نظام نقش اساسی را در تعیین سخنران‌ها دارد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئناً عامل، ساکت و خائن فتنه را نمی‌توانیم برای تریبون 9 دی و 22 بهمن و سایر برنامه‌ها دعوت کنیم؛ برای همه گروه‌ها که به ولایت و عمود کشور پایبند هستند احترام قائل هستیم؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سالیان متمادی در خط درست عمل کرده و کارکرد داشته است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.