مسابقات ورزشی کارکنان دولت در استان سمنان برگزار می شود

مسابقات ورزشی کارکنان دولت در هفته دولت و با شعار « ورزش، امید و همدلی » در استان سمنان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوالفضل اصغرزاده رئیس گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : یکی از برنامه های مهم اداره کل ورزش و جوانان گسترش فعالیت های بدنی و ایجاد نشاط در محیط کار و افزایش سطح آمادگی جسمانی و تندرستی و در نهایت ارتقاء بهره وری قشر عظیم کارکنان دولت است.


وی ادامه داد: مقرر شد امسال مسابقات کارکنان دولت در دو بخش بانوان در رشته های ( والیبال، تنیس روی میز ، دارت ، طناب کشی و آمادگی جسمانی ) و مردان در رشته های ( فوتسال ، والیبال ، تنیس روی میز ، طناب کشی ، دارت و آمادگی جسمانی ) برگزار می شود.


رئیس گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه نفرات منتخب مسابقات ورزشی کارکنان دولت به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد، افزود: انتظار داریم، تا ادارات و دستگاه‌ها با نفرات و تیم‌های تعداد بالا در این دوره از مسابقات شرکت کنند.


وی در پایان افزود: طی نامه ای شرایط عمومی و اختصاصی حضور در این مسابقات به تمام دستگاه های اجرایی سطح استان ابلاغ شد تا تاریخ 30مرداد 96 اسامی شرکت کنندگان خود را به اداره کل ورزش و جوانان اعلام نمایند.


گفتنی است ، مرحله مقدماتی این مسابقات در هفته دولت با شعار « ورزش، امید و همدلی » در استان و همزمان در کلیه استان های کشور و مرحله نهایی مسابقات در ایام الله دهه مبارک فجر با شعار « ورزش ، تدبیر و غرور ملی » با حضور تیم های منتخب و برتر برگزار می شود.


انتهای پیام / ه


جزئیات مسابقات ورزشی کارکنان دولت در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار