هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

دست انداز سیاه، سد راه مرد اول رالی لیگ/ برانکو زیر نگاه کی روش، مصمم تر از همیشه

تیم های فوتبال پرسپولیس وسیاه جامگان در نخستین بازی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال چهارشنبه ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی سرخپوشان پایتخت در هفته چهارم لیگ هفدهم فوتبال به علت حضورشان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا  زودتر از سایر تیمها  برگزار می شود.

براین اساس شاگردان برانکو روز چهارشنبه به مصاف تیم سیاه جامگان می روند تا بعد از این بازی راهی عمان شوند.

سرخپوشان پایتخت این روزها در بهترین شرایط قرار دارند وسه پیروزی متوالی در لیگ برتر فوتبال کسب کردند. آنها قصد دارند با برتری برابر سیاه جامگان در هفته چهارم  با روحیه بالا به مصاف حریف متمول آسیایی خود بروند.  

پرسپولیسی ها به خوبی می دانند که سیاه جامگان حریف دست و پا بسته ای نیست چرا که اکبر میثاقیان سرمربی تیم مشهدی مهارت خاصی در توقف تیمهای بزرگ دارد.

میثاقیان زمانی که هدایت تیم راه آهن در لیگ هفتم برعهده داشت به خوبی توانست تیم پرسپولیس با سرمربیگری افشین قطبی در ورزشگاه آزادی متوقف کند. همچنین پرسپولیس در هفته پایانی لیگ شانزدهم زمانی که قهرمانی اش در این رقابتها مسجل شده بود برابر سیاه جامگان قرار گرفت که با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم مشهدی شکست خورد و باعث بقای تیم سیاه جامگان در لیگ برتر فوتبال شد.

براین اساس پرسپولیسی ها باید مراقب تدابیر فنی میثاقیان باشند تا روند رو به رشدشان متوقف نشود.

سرخپوشان پایتخت در هفته سوم لیگ برتر فوتبال توانستند سومین برد متوالی خود را برابر نفت تهران کسب کنند اما گویا قرار نیست حاشیه ها دست از سر پرسپولیسی ها بردارد چراکه منشا مهاجم نیجریه ای معتقد بود که بازیکنان پرسپولیس به وی پاس نمی دهند و همین موضوع تا چند روز نقل محافل فوتبالی بود.

البته مسئولان پرسپولیس و برانکو معتقد بودند که عصبانیت منشا به علت انجام تست دو پینگ در سه بازی متوالی بوده است وناراحتی این بازیکن  ارتباطی به پاس ندادن پرسپولیسی ها ندارد.

ربیع خواه و کامیابی نیا مصدومان پرسپولیس هستند اما گفته می شود مصدومیت این بازیکنان برطرف شده و مشکلی برای همراهی سرخپوشان پایتخت در این بازی ندارند.

در آن سوی میدان، شاگردان میثاقیان هفته گذشته مقابل تیم فولاد خوزستان شکست خوردند و با 4 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

آنها  قصد دارند جبران مافات کنند اما کار سختی  در ورزشگاه آزادی پیش رو دارند.

میثاقیان چندین مرتبه توانسته ترمز پرسپولیس را بکشد واکنون هم  وی قصد دارد بار دیگر روند رو به رشد پرسپولیس را متوقف کند.

پرسپولیس و سیاه جامگان تاکنون 4 بار به مصاف هم رفتند که سهم سرخپوشان پایتخت 3 برد و سهم مشکی پوشان مشهدی 1 برد است.

پرسپولیس در 4 بازی گذشته 8 گل به ثمر رسانده و در مقابل سیاه جامگان 4 گل وارد دروازه پرسپولیس کرده است.

تنها برد سیاه جامگان برابر پرسپولیس به بازی برگشت فصل گذشته بر می گردد که با وجود مسجل بودن قهرمانی پرسپولیس این بازی با یک گل به سود مشهدی ها به پایان رسید و باعث بقای آنها در لیگ برتر شد.

سرخپوشان پایتخت در صورت برتری در این بازی علاوه بر اینکه صدرنشینی خود در لیگ برتر را تداوم می بخشند با روحیه بالا به مصاف الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا می روند.

برنامه دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

علاوه بر بازی دو تیم فوتبال پرسپولیس و سیاه جامگان که بطور مفصل به آن پرداختیم، سایردیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در روز های 26 و 27 مرداد پی گیری می شود.

دیدارهای پنجشنبه 26 مرداد:

 سایپا  -استقلال تهران 
تراکتورسازی- نفت تهران
ذوب آهن اصفهان- سپاهان

دیدارهای جمعه 27 مرداد:

فولاد-گسترش فولاد
پدیده -استقلال خوزستان
سپیدرود_ پیکان

 

انتهای پیام/

سرخپوشان پایتخت در اندیشه کسب چهارمین برد متوالی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.