فرمانداریزد؛

دستگاه های اجرایی یزد برای مقابله با بحرانها آماده باشند

فرماندار یزد گفت:در مواقع بحرانی بویژه بحران‌های فراگیرلازم است دستگاه های اجرایی آمادگی لازم برای مقابله با بحرانها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مصطفی سالاری فرماندار یزد با مهم دانستن نقش آموزش در مدیریت بحران‌ها، گفت: با کمک آموزش نه تنها می‌توان از میزان خسارت و تلفات ناشی از بسیاری بحران پیشگیری و در مواردی هم از بسیاری حوادث جلوگیری کرد.

 سالاری در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان یزد  افزود: در مواقع بحرانی بویژه بحران‌های فراگیر برای خدمت‌ رسانی بهتر لازم است، مدیران و مسئولان ذیربط با آگاهی و آمادگی کامل نسبت به وظایف خود، حاضر باشند.

وی به حوادث و بحران های پیش آمده سال های اخیر اشاره کرد و یادآورشد: مسئولان استان یزد دغدغه مدیریت و پیشگیری از بحران دارند، لازم است دستگاه های اجرایی نیز با آمادگی لازم برای مقابله با بحرانها آماده باشند.

سالاری با بیان اینکه کارگاه تمرینی و آموزشی یادشده از 25 مرداد ماه،2 روز در بافق برگزار می شود، عنوان کرد: برای آشنایی مدیران لازم است، افراد مرتبط با مدیریت بحران در شهرستان یزد شخصا در کارگاه حضور یابند.

وی تصریح کرد: در این کارگاه مدیران اداره های 10 شهرستان تابعه استان در یک تیم و به عنوان عضوی از شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ها با آموزش های لازم آشنا می شوند.

فرماندار مرکز استان یزد افزود: حضور به موقع در کارگاه ها، میزان مشارکت در بحث و گفت و گوها، استفاده از زمان، مستندسازی گزارش، ارایه گزارش از کارگاه ها، پویایی و فعالیت کارگاه و ... از شاخص های مهم ارزیابی هاست.

سالاری با قدردانی از تلاش دستگاه های اجرایی که سال گذشته اقدامات تأثیرگذاری در رابطه با موضوع مدیریت بحران در یزد انجام دادند، گفت: میزان فعالیت و ارایه گزارش های لازم در این زمینه می تواند تسهیل گر جذب بودجه در سطح ملی باشد.

این نشست به منظور برنامه ریزی برای شرکت در کارگاه تمرینی و آموزشی مدیریت بحران شهرستان ها با عنوان غدیر 3 برگزار شد.

در این نشست با توجه به شرایط اقلیمی یزد به حوادثی که این شهرستان به عنوان مرکز استان و کلان شهر با آن رو به روست، اشاره ای نشد.

انتهای پیام/ ی

دستگاه های اجرایی یزد برای مقابله با بحرانها آماده باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار