کلانتر بدنام آریزونا مورد عفو ترامپ قرار می‌گیرد

«دونالد ترامپ» قصد دارد کلانتر سابق ایالت آریزونا را از اتهاماتش در برخورد با مهاجران مبرا کند و او مورد عفو قرار دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز؛ «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، در مصاحبه با این شبکه خبری اظهار داشت به طور جدی پیگیر ماجرای محکومیت «جو آرپایو»، کلانتر سابق شهر ماریکویا در ایالت آریزونا، است و به زودی وی را از اتهامات وارده مبرا می‌کند و مورد عفو قرار می‌دهد.

کلانتر بدنام آریزونا ماه گذشته متهم شد حکم قاضی فدرال را درباره توقف بازداشت شهروندان که به عقیده «آرپایو» مهاجران غیرقانونی بودند، نادیده گرفته است.

ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز که در املاک بدمینیستر انجام شد، گفت: موضوع عفو کلانتر آرپایو خیلی زود، شاید در چند روز آینده، اجرایی می‌شود. وی در ادامه افزود: آیا کسی را در اجرای احکام محلی سراغ دارید که بیشتر از کلانتر «جو» با مهاجرت‌های غیرقانونی مقابله کرده باشد؟ او از مردم در برابر «جرم و جنایت» حفاظت کرده و جانشان را نجات داده است.اصلا سزاوار نبود با کلانتر اینطور رفتار شود.

ترامپ در ادامه تاکید کرد: آرپایو یک وطن‌پرست تمام عیار است و من در مورد بخشودن حکم صادر شده علیه وی جدی هستم.

آرپایو خود را سرسخت‌ترین کلانتر آمریکا خوانده است. او از سال ۲۰۰۵ موضعی صریح علیه مهاجرت غیرقانونی گرفت. بنا بر حکم صادر شده علیه آرپایو، وی به گذراندن 6 ماه زندان محکوم شده و دوران محکومیت وی از 5 اکتبر آغاز می‌شود.

فاکس نیوز تماسی با آرپایو برقرار کرده و نظر وی را در مورد عفو ترامپ جویا شد. کلانتر 85 ساله اظهار داشت: من عفو را می‌پذیرم زیرا 100 درصد بی‌گناه هستم.

انتهای پیام/

ترامپ کلانتری را که بر ضد مهاجران اقدام می‌کرد، عفو می‌کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار