مقام پیشین آمریکایی: استیو بنن عامل افشای اطلاعات کاخ سفید است

آنتونی اسکاراموچی، استراتژیست ارشد دونالد ترامپ را عامل اصلی درز اطلاعات محرمانه کاخ سفید دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «آنتونی اسکاراموچی»، مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید، در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس اعلام کرد: استیو بنن، استراتژیست ارشد دونالد ترامپ، اطلاعات کاخ سفید را فاش می‌کند.

استفان کالبرت، مجری شبکه سی‌بی‌اس از اسکاراموچی در خصوص درز اطلاعات کاخ سفید به بیرون پرسید: حالا که راینس پریبس، رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید رفته است، چه کسی عامل افشای اطلاعات بوده است؟ آیا استیو بنن این کار را کرده است؟

اسکاراموچی در پاسخ گفت: خب من این را گفته‌ام. در این خصوص به صراحت صحبت کرده‌ام. من فکر می‌کنم او مقصر است. من از گفتن این جمله ابایی ندارم. اگر قدرت داشتم استیو بنن را اخراج کرده بودم.

استیو بنن در روزهای اخیر به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. چند روز پیش هم «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، اعلام کرد استیو بنن عامل افشای برخی از اخبار مربوط به کارکنان کاخ سفید بوده است. منابع آگاه هم اعلام کردند که کارکنان بخش غربی کاخ سفید معتقدند استیو بنن عامل نشت اخبار درباره مک مستر، مشاور امنیت ملی ترامپ بوده است.

آنتونی اسکاراموچی پیش از این هم مدعی شده بود که برخی افراد درون کاخ سفید در پی بیرون انداختن ترامپ از کاخ سفید هستند. وی که از سوی دونالد ترامپ به سمت مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید منصوب شده بود، نتوانست بیش از 10 روز در این سمت باقی بماند و از سوی ترامپ برکنار شد. وی در این مدتی که به عنوان مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید انتخاب شده بود، جنجال زیادی به پا کرد. یکی از این موارد، درخواست طلاق همسرش از وی بود. دیدره بال، همسر اسکاراموچی بخاطر سیاست های جاه‌طلبانه همسرش و نزدیک شدن او به ترامپ، درخواست طلاق داده بود.


انتهای پیام/

اسکارموچی، استیو بنن را فاش‌کننده اطلاعات محرمانه کاخ سفید دانست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار