پیگیری توسعه زیرساخت فرودگاهی و حمل و نقل هوایی

توسعه زیرساخت فرودگاهی و حمل و نقل هوایی در استان چهارمحال و بختیاری پیگیری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با فرزانه شرفبافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، خواستار توسعه زیرساخت فرودگاهی و حمل و نقل هوایی استان شد.

وی در این نشست با توجه به ظرفیت افزایش خطوط پروازی داخلی و ایجاد خطوط پروازی خارجی در چهارمحال و بختیاری، بر لزوم توجه بیشتر در این زمینه تأکید کرد.

همچنین با موافقت فرزانه شرفبافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) مقرر شد از نیمه دوم شهریورماه امسال و با خرید هواپیما‌های ATR جدید در این زمینه اقدام شود.

خدیجه ربیعی نماینده شهرستان بروجن و علی کاظمی نماینده شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست حضور داشتند.

گفتنی است: استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست دیگری با حمید عرب نژاد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان با حضور عبدالمهدی مغفوری مغفوری قائم مقام این شرکت، ضمن اشاره به برنامه پروازی فعلی این شرکت در استان، با توجه به ظرفیت و ضرورت توسعه حمل و نقل هوایی داخلی و خارجی، خواستار توسعه و افزایش فعالیت این شرکت در این زمینه در چهارمحال و بختیاری شد.

حمید عرب نژاد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل اجرایی شرکت هواپیمایی ماهان هم با قدردانی از رویکرد مثبت دولت یازدهم و استاندار چهارمحال و بختیاری برای ایجاد و توسعه حمل و نقل هوایی ابراز امیدواری کرد: در دولت دوازدهم نیز با توجه بیشتر به زیرساخت‌های این بخش، اقدامات بیشتر و بهتری در این زمینه انجام پذیرد.

فرودگاه بین المللی شهید استکی شهرکرد تنها فرودگاه استان چهارمحال و بختیاری است که در سال ۱۳۷۸ به بهره برداری رسید. هم اکنون ۶ پرواز به صورت هفتگی در این فرودگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.