مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی؛

پیشرفت 50درصدی شبکه فاضلاب ناحیه صنعتی ملکان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: شبکه فاضلاب ناحیه صنعتی ملکان که از سال گذشته عملیات احداث آن شروع شده 50درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نیرومند مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در جلسه بررسی رفع موانع تولید در ملکان گفت: برای این طرح 20میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و با بهره برداری از آن مشکل فاضلاب 66واحد صنعتی و تولیدی در این ناحیه حل می شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در این ناحیه صنعتی افزود: این ناحیه قبلا توسط جهاد کشاورزی تاسیس شده بود و با مشکل تسهیلات مواجه بود اما با تحویل این ناحیه به شرکت شهرک های صنعتی استان مشکلات آن یکی پس از دیگری حل می شود.

مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان همچنین بر صرفه جویی آب در واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد و گفت: این واحدها موظف به استفاده از کنتور هوشمند آب هستند.

نیرومند با اشاره به اینکه در بعضی از واحدهای تولیدی در استان از آب لوله کشی برای آبیاری فضای سبز استفاده می شود، گفت: این کار خلاف است و در صورت مشاهده به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

فرماندار ملکان نیز یکی از عمده مشکلات ناحیه صنعتی ملکان را مشکل برق دانست و افزود: در حالی که می بایست برای ناحیه صنعتی 7مگاوات برق اختصاص می یافت تنها 5/1 مگاوات تامین شده که موجب قطع مکرر برق و خسارت های زیاد به واحدهای تولیدی می شود.

محمدباقر خانی با اشاره به اینکه اداره برق قبل از آنکه به واحدهای تولیدی و صنعتی امتیاز برق بدهد از آنان می خواهد تا ترانس و سیم و وسایل مورد نیاز را تهیه و نصب کنند، افزود: این رویکرد موجب فراری دادن سرمایه گذار و بی رغبتی آنها در ایجاد واحدهای تولیدی می شود.

 

 

انتهای پیام/ش

اختصاص 20میلیارد ریال اعتبار برای شبکه فاضلاب ناحیه صنعتی ملکان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.