همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای توسعه چهارمحال و بختیاری

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) برای توسعه استان چهارمحال و بختیاری همکاری می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه گذاری، همگرایی و همراهی بخش‌های مختلف را در محرومیت زدایی و توسعه استان موثر بیان کرد.

وی همچنین از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) برای حضور و سرمایه گذاری در پروژه‌های چهارمحال و بختیاری دعوت به عمل آورد.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری هم در این نشست، با اشاره به تعامل بسیار خوب بین استانداری و سپاه در استان، و قدردانی از تلاش‌های استاندار در دوران دولت یازدهم، بر لزوم پیگیری توسعه منطقه در دولت جدید و با رویکرد اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری تأکید کرد.

سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز تعامل بخش‌های مختلف در ارائه خدمات به مردم را ارزشمند دانست و با اشاره به نشست‌های قبلی با استاندار چهارمحال و بختیاری، آمادگی این قرارگاه برای ورود در سه بخش طرح‌های کشاورزی در دشت ها، پروژه راه آهن اصفهان، شهرکرد به اهواز و همچنین احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در شهرکرد مرکز استان را اعلام کرد.

همچنین مقرر شد؛ معاونین مربوطه با هماهنگی استاندار از منطقه بازدید و طرح‌های عملیاتی خود را ارائه کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار