کلینیک تخصصی و خیرساز دندانپزشکی بروجن آماده بهره برداری

کلینیک تخصصی دندانپزشکی و مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد مژگان هادی پور بروجنی در شهر بروجن آماده بهره برداری است.

بازدید از پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان بروجنبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ عباس قادری رئیس مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری در بازدید از پروژه‌های بهداشتی و درمانی خیرساز شهرستان بروجن گفت: کلینیک تخصصی دندانپزشکی و مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد مژگان هادی پور بروجنی با زیربنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع در شهر بروجن آماده بهره برداری می‌باشد.

وی ادامه داد: ۳ میلیارد ریال از هزینه ساخت این پروژه توسط خانواده مرحومه مژگان هادی پور و مابقی آن از محل اعتبارات مصوب سفر وزیر بهداشت به چهارمحال و بختیاری تأمین شده است.

قادری، مجموعه مرکز خدمات جامع سلامت شهری، کلینیک بیماری‌های رفتاری، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و خانه پزشک امام سجاد (ع) بروجن را از دیگر پروژه‌های خیرساز بخش سلامت در شهرستان بروجن رشمرد.

به گفته وی؛ آزمایشگاه مرکزی و مرکز مشاوره قبل از ازدواج بروجن از دیگر پروژه‌های بهداشتی خیر ساز شهرستان بروجن، سال گذشته به بهره برداری رسید.

بروجن با ۱۱۹ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر بروجن، با بیش از ۵۲ هزار نفر جمعیت) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار