کافه گاراژ منتظر کودکان اهوازی

برگزارکننده نمایشگاه نقاشی از برپایی نمایشگاهی از آثار نقاشی کودکان 3 تا 7 سال در کافه گاراژ اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شیرین قربانی، برگزارکننده نمایشگاه نقاشی در خصوص این خبر بیان داشت: این نمایشگاه با موضوع خانواده و طبیعت به صورت یک‎ روزه در تاریخ پنج‎شنبه (26 مرداد 96) کافه گاراژ واقع در کیانپارس بین خیابان 8 و 9 برگزار می گردد.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را افزایش اعتماد به نفس کودکان برای قرار گرفتن در مکان‎های عمومی و همگانی عنوان و اظهار کرد: در چنین فضایی که افراد می‎آیند و درباره کار این کودکان نظر می‎دهند، نوعی اعتماد به نفس در این کودکان به وجود می‎آید که باعث خواهد شد در آینده کارهای بهتری از آن‎ها را شاهد باشیم.
قربانی اذعان داشت: هدف دیگری که این نمایشگاه دنبال می‎کند حمایت از خانواده، درکنار هم بودن خانواده‎ها، قرار گرفتن آن‎ها در کنار هم در طبیعت، حمایت از محیط زیست و حیوانات است و اکثر آثاری که در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد نیز در همین باب می‎باشد.
این مربی کودک با بیان این‎که 30 اثر نقاشی در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد افزود: از این تعداد حدود 16 اثر در ابعاد 50 × 70 خواهد بود.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه که با همکاری حوزه هنری استان خوزستان، کافه گاراژ و موسسه نواندیشان اهواز برپا می‎شود، در روز پنجشنبه از ساعت 17 تا 21 پذیرای عموم علاقه‎مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.
شیرین قربانی درخصوص یک روزه بودن این نمایشگاه اظهار داشت: متاسفانه برای برگزاری این نمایشگاه با محدودیت مکانی روبرو بودیم و نتوانستیم بیش از یک روز را برای برگزاری رزرو کنیم، اما درصدد برگزاری یک نمایشگاه بزرگ تر در پاییز سال جاری هستیم.
انتهای پیام/گ

برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.