آموزش تخصصی آداب رانندگی درحوزه گردشگری

مرحله دوم آموزش تخصصی آداب رانندگی در حوزه گردشگری ویژه رانندگان تاکسی فرودگاه کرمان به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  مهدی نژاد ،مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمان،در این نشست ضمن تقدیر از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در ارتقاء کیفیت خدمات رسانی تاکسی های درون شهری،گفت :با توجه به نقش خدمات حمل و نقل درون شهری در جذب توریست و توسعه صنعت توریسم، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در راستای دستیابی به چشم انداز توسعه خدمات حمل و نقل درون شهری اقدام به برنامه ریزی آموزش تخصصی رانندگان تاکسی پایانه های فرودگاه،ترمینال مسافربری و راه آهن کرده است.
مهدی نژاد افزود :این آموزش ها به منظور ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی با حضور اساتید مجرب در این حوزه و در جهت ارتقاء سطح فرهنگ و آداب حرفه ای به رانندگان تاکسی درون شهری صورت می گیرد.
وی تصریح کرد:در ادامه اجرای این دوره ها سازمان تاکسیرانی کرمان ماموریت دارد تا طبق برنامه ریزی و هدف گزاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در قالب 6 فصل آموزشی،رانندگان تاکسی پایانه های ورودی را در گروه های 40 نفره ساماندهی کرده و با ایجاد فضای کاملا آموزشی زمینه دستیابی به اهداف برگزاری این دوره ها را فراهم سازد.
وی خاطر نشان کرد :این دوره ها در طی سه هفته متوالی و به صورت منظم در سه جلسه یک ساعت و نیمه برگزار و در پایان این دوره ها گواهینامه تخصصی برای رانندگان تاکسی پایانه ها صادر خواهد شد.
وی در پایان از همکاری و همراهی دبیر کارگروه گردشگری و خدمات سفر شهرداری کرمان در طول اجرای این دوره ها و هماهنگی های به عمل آمده توسط دبیرخانه این کارگروه تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/ی

 آداب رانندگی درحوزه گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار