افتتاح کلانتری ۱۵ شهرستان جیرفت

کلانتری ۱۵ شهرستان جیرفت امروز با حضور مسئولان افتتاح شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ ماشاالله ملائی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه در راستای برقراری نظم و امنیت گام موثر دیگری برداشته شد گفت : با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری،حمایت های فرمانده انتظامی استان، پیگیری مسئولان و مشارکت مردم در شهرستان جیرفت توانستیم صبح امروز کلانتری 15 راافتتاح کنیم .

حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه شهرستان جیرفت نیز در این مراسم گفت: نباید از نعمت امنیت سوء استفاده شود و به جای پیروی از سیره معصومان و عمل به دستورات دینی،ناهنجاری های اجتماعی را رواج داد.

وی افزود : مبحث امنیت از زیربنایی ترین نیازهای انسان در جوامع مختلف است و خوشبختانه بواسطه مجاهدت های کارکنان انتظامی و دیگر نیروهای مسلح شاهد ضریب امنیتی قابل قبولی در کشور هستیم که موجب بخل و حسادت معادان و مستکبران شده است.

امام جمعه جیرفت گفت:کلانتری 15 شهرستان جیرفت هدیه ای است به مردم در راستای نیازسنجی های انجام شده که امید است با اقدامات فرهنگی و اجتماعی در پیشگیری از جرایم موثر واقع شود.

در ادامه این مراسم احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت با تقدیر از تلاش های شبانه روزی پرسنل انتظامی افزود :بر خود می بالیم که هر چه بر عمر پر برکت نظام اسلامی افزوده می شود،نظم و امنیت نیز در جامعه ارتقاء می یابد.

وی با اشاره به ظرفیت های متعدد جنوب استان گفت : امروزه به برکت نعمت امنیت،شاهد جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف تولیدی و رشد کشاورزی و صنعت در اکثر نقاط شهرستان هستیم.

فرماندار جیرفت افزود : پایداری امنیت نیازمند تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی و مشارکت فعال و پویا شهروندان است.
انتهای پیام/ی

افتتاح کلانتری در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
لطفا شماره تلفن این کلانتری رو بدید
آخرین اخبار