فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

اجرای بالغ بر بیش از 500 برنامه در هفته ناجا

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مرحله اول برنامه های هفته ناجا با دهه ولایت همزمان شد که بالغ بر 100 برنامه فرهنگی، اجتماعی به اجراء درآمد.

اجرای بالغ بر بیش از 500 برنامه در هفته ناجابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سردار یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت : در مرحله دوم هفته نیروی انتظامی که از 13 مهرماه آغاز می شود بیش از 75 برنامه اصلی و 500 برنامه فرهنگی در مدت یک هفته اجرایی خواهد شد.

وی حضور صددرصدی کارکنان در نماز جمعه ، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، همایش پلیس و اصناف و ... را از برنامه های این هفته عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد : محور برنامه های امسال هفته ناجا در راستای تحقق شعار سال جمهوری اسلامی ایران حمایت از کالای ایرانی، تولید و اشتغال با محوریت بهینه سازی منابع مالی، کاهش هزینه ها، صرفه جویی و استفاده از امکانات موجود سازمانی و رعایت شان و فضیلت های ماه محرم اجراء و برگزار می شود.

سردار یاری یادآورشد: افزایش احساس امنیت در جامعه، ارتقاء سرمایه های اجتماعی پلیس، جلب مشارکت مردم در تولید امنیت و توسعه، قانون مداری درجامعه و ارتقاء روحیه خدمتی کارکنان  از رویکردهای اصلی پلس در برنامه های هفته ناجا است.

انتهای پیام/ د

برنامه های ناجای ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.