فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان مطرح کرد؛

ارتقای امنیت اجتماعی در آبدانان

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان ازدیدارجمعی ازکارکنان این فرماندهی باشهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبدانان به جهت ارتقای امنیت اجتماعی خبرداد.

ارتقای امنیت اجتماعی در آبدانان

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سرهنگ علی جمالوندی با جمعی ازکارکنان انتظامی شهرستان آبدانان با شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر آبدانان دیدار، و در خصوص دغدغه های مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند و راهکارهای توسعه تعاملات دوجانبه به منظور ارتقای امنیت اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وی اظهارکرد:طرفین بر توسعه همکاری ها و تلاش در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی سطح شهر تاکید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان افزود :در این دیدار شهردار و اعضاء شورای شهر به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در حوزه های مرتبط با ناجا پرداختند و ضمن ارج نهادن تلاش های سبزپوشان نیروی انتظامی برای ایجاد آرامش و امنیت در جامعه ، خواستار افزایش ضریب امنیت اجتماعی در جامعه، بهبود ارائه خدمات و رسیدگی مضاعف به شهروندان شدند.

وی یادآورشد:اعضاء شورای اسلامی شهر آبدانان از امنیت به عنوان لازمه حیات یاد کردند و با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در صف مقدم دفاع از امنیت و استقلال و کیان کشور ایستاده است بر حمایت از اقدامات ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آبدانان در سطح این شهرستان تاکید کردند و مقرر شد که این دیدارهای دوسویه تداوم داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان نیز با تقدیر و تشکر از زحمات و همکاری شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهرستان آبدانان با این فرماندهی، ادامه داد: مدیریت شهری نماد و خاستگاه اراده مردم است و اعضای شورای شهروشهرداری می کوشند تا مشکلات و چالش های شهری به نحو احسن مرتفع شود و محیط شهری برای زندگی مرفه تر شهروندان مهیا گردد که در این راستا هرچه ضریب امنیت و آرامش بالاتر شود، بر روحیه و سطح مشارکت شهروندی نیز افزوده می شود.

انتهای پیام/ د

دیدارجمعی ازکارکنان فرماندهی آبدانان  با شهردارو اعضای شورای اسلامی شهر آبدانان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.