رئیس مرکز فوریت های پزشکی 115 دزفول؛

مصدوم شدن 3 نفر بر اثر تصادف در زیرگذر میدان امام حسین دزفول

برخورد 2 خودرو و یک دستگاه موتوسیکلت در زیر گذر میدان امام حسین(ع) دزفول 3 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محمد محمودی نژاد، رئیس مرکز فوریت های پزشکی 115 دزفول با اعلام این خبر بیان داشت: در حادثه ای که دقایقی پیش رخ داد راننده خودروی پراید در یک بی احتیاطی عجیب هنگامیکه اقدام به پیاده شدن در زیر گذر میدان امام حسین(ع) کرده بود از سوی موتورسیکلت زیر گرفته شد.
وی اظهار کرد: پس از آن نیز یک دستگاه وانت نیسان با ورود به زیرگذر با موتورسیکلت و خودروی پراید حادثه دیده به شدت برخورد کرد.
محمودی نژاد اذعان داشت: در این حادثه راننده موتورسیکلت از چندین نقطه دچار شکستگی شده و وضعیت راننده پراید نیز وخیم است.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی 115 دزفول وضعیت راننده وانت نیسان را مساعد اعلام کرد و افزود: 2 مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شدند.
انتهای پیام/گبا اعلام این خبر بیان داشت: در حادثه ای که دقایقی پیش رخ داد راننده خودروی پراید در یک بی احتیاطی عجیب هنگامیکه اقدام به پیاده شدن در زیر گذر میدان امام حسین(ع) کرده بود از سوی موتورسیکلت زیر گرفته شد.
وی اظهار کرد: پس از آن نیز یک دستگاه وانت نیسان با ورود به زیرگذر با موتورسیکلت و خودروی پراید حادثه دیده به شدت برخورد کرد.
محمودی نژاد اذعان داشت: دراین حادثه راننده موتورسیکلت از چندین نقطه دچار شکستگی شده و وضعیت راننده پراید نیز وخیم است.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی 115 دزفول وضعیت راننده سایپا را مساعد اعلام کرد و افزود: 2 مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شدند.
انتهای پیام/گ

وقوع سانحه رانندگی در دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.