جانشین ناجا در قائم‌شهر مطرح کرد؛

حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه مهم‌ترین پیام شهدا

جانشین نیروی انتظامی گفت: همه آحاد جامعه باید با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهدا برای خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان نقش آفرینی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرتیپ پاسدار اسکندر مومنی جانشین نیروی انتظامی در دیدار با خانواده سردار شهید شیرسوار و دلجویی با خانواده به دلیل فوت والده گرامی شهید، با بیان اینکه شهادت یک هدیه الهی است، اظهار داشت: شهدا یک کار حسینی کردند و خانواده‌های شهدا کار زینبی می‌کنند، چون ما اعتقاد داریم وظایف خانواده‌های شهدا سنگین‌تر از کار شهدا است.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز پایداری امنیت و آرامش کشور است و شهدا مایه سربلندی و افتخار ملت ایران اسلامی هستند، افزود: همه ما مدیون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده آنان هستیم.

مومنی اضافه کرد:امنیت در سایه تلاش بی دریغ شهدا و ایثارگران به بار می‌نشیند و وظیفه ما ادامه راه سرخ شهیدان و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

جانشین نیروی انتظامی، حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه را مهم‌ترین پیام شهدا دانست وگفت: دشمنان با توطئه‌های مختلف قصد دارند امنیت کشور را به مخاطره بیندازند و همه آحاد جامعه باید با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهدا برای خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان نقش آفرینی کنند.

وی تاکید کرد: صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و جانبازان موجب رضایت پروردگار بوده و در سایه فداکاری و از خود گذشتگی این بزرگواران امروز امنیت و آرامش پایداری در جامعه حاکم است.

سردار شهید شیرسوار از فرماندهان لشکر 25 کربلای مازندران بوده که در سوم دی ماه 1365 در منطقه عملیاتی هفت تپه بر اثر اصابت خمپاره به شهادت رسید که به دلیل رشادت‌هایش در طول دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف به حر لشکر25 کربلا معروف بود.

انتهای پیام/ب

دیدار جانشین نیروی انتظامی با خانواده سردار شهید شیرسوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.