كنعانى زادگان :نظرى درباره منصوريان ندارم/با جان و دل براى سايپا بازى مى كنم

مدافع تيم فوتبال سايپا گفت :با جان و دل براى سايپا بازى مى كنم و نظرى دربازه منصوريان ندارم.

كنعانى زادگان :نظرى درباره منصوريان ندارم/با جان و دل براى سايپا بازى مى كنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانمحمدحسین کنعانی پس از ديدار مقابل استقلال گفت: ما گفتیم بازی به بازی جلو می رویم و انشاالله سه امتیاز بازی ها را می گیریم چرا كه همه تيم ما جوان هستند و فكر مى كنم جوان ترین بازیکنان لیگ براى سايپا باشد .سعی می کنیم هر بازی 3 امتیاز را کسب کنیم.

او در مورد بازى مقابل تيم سابقش بيان كرد: من برایم فرقی نمی کرد چه یک دقیقه مقابل استقلال بازی کنم و چه 90 دقیقه و من تنها به خاطر دایی به سایپا آمده بودم و گفته بودم که هرچه دارم برای سایپا می گذارم و با دل و جان بازى مى كنم .

مدافع سابق استقلالی ها در رابطه با دلخوری از این تیم گفت: این چیزی هست که همه می دانند. بله دلخورم .وقتی یک سال کسی با من تماس نمی گیرد و نمی پرسند چه کار می کنم و زنده ام یا مرده ام !اما دیگر به گذشته فکر نمی کنم و به آینده فکر می کنم.

بازيكن تيم فوتبال سايپا در موردمنصوریان گفت: من هیچ نظری درباره آقای منصوریان ندارم. اولش همه حرف مى زنند اما بايد ديد آخرش چه مى شود .جوجه را آخر پاييز مى شمارند.

انتهای پیام/

صحبت های کنعانی زادگان درباره منصوریان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار