نایب‌رئیس هیأت‌‌‌‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان:

استان آماده دومین میزبانی از جام حضرت معصومه(س)

شاهزاده گفت: دومين ميزباني جام حضرت معصومه (س) و كارگاه طراحي تمرين به منظور قهرمان‌پروري جودو بانوان در قم برگزارمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سیما شاهزاده ،نايب‌رئيس هیأت‌‌‌‌‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم گفت: بخش بانوان هیأت‌‌‌‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش قم برنامه‌ریزی برای برگزاری نخستین کارگاه طراحی تمرین این رشته را با هدف قهرمان‌پروری ویژه بانوان رزمی‌کار استان قم انجام داده است.

نایب‌رئیس هیأت‌‌‌‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود:با بیان اینکه آینده جودو بانوان قم درخشان و امیدوار کننده است، در مسیر قهرمان‌سازی و پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی، برگزاری این‌گونه دوره‌های آموزشی بسیار مفید و قطعا تاثیر گذار و مثبت خواهد بود.

وی ادامه داد:در ادامه از برنامه‌ریزی و تلاش این هیأت‌‌‌‌‌ برای توسعه تمام رشته‌های زیر مجموعه هیأت‌‌‌‌‌ در بخش بانوان خبر داد و ابتدای سال فراخوان استعدادیابی در رشته کاتا برای بانوان را دادیم و حدود 30 نفر در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی کاتا شرکت کردند.

وی بیان کرد:با اشاره به برگزاری این کارگاه آموزشی در سومین روز شهریور ماه به میزبانی سالن جودو مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی قم، هدف از برگزاری این کارگاه رشد و افزایش دانش علمی مربیان، ورزشکاران و رزمی‌کاران فعال در استان قم است.

شاهزاده عنوان کرد: از بین این تعداد شرکت کننده در نهایت پنج زوج در فرم‌های مختلف انتخاب شدند و روز بیست و ششم همین ماه این پنج نفر برای کاتای پیشرفته تمرینات خود را ادامه می‌دهند، ضمن اینکه از نیمه نخست شهریور بار دیگر از ابتدا برای نیروهای جدید این طرح اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: با بیان اینکه می‌خواهیم برای سال‌های آینده تیم‌های کاتای آماده‌ای داشته باشیم که هم در مسابقات کشوری حضور یابیم و هم میزبان رقابت‌های چند جانبه کاتا بانوان باشیم،اکثر افتخارات جودو قم در سال‌های اخیر نتیجه تلاش و ممارست ورزشکاران بخش کاتا بوده و قم در بخش مردان یکی از شاخص‌ترین استان‌ها در رشته کاتا است و ما تلاش می‌کنیم در بخش بانوان نیز با اجرای چنین طرح‌هایی برای کاتای بانوان نیز پشتوانه‌سازی شود.

نایب‌رئیس هیأت‌‌‌‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم در پایان از برنامه‌ریزی این هیأت‌‌‌‌‌ برای برگزاری دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام حضرت معصومه (س) در قم خبر داد وخاطرنشان کرد: سال گذشته نخستین دوره این جام برگزار شد و آبان‌ماه امسال هم دومین دوره آن را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام / ح

قهرمان‌پروری جودو بانوان در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار