با حضور سرمربی تیم ملی فوتسال ایران؛

مدال سومی جهان، به موسسه خیریه همدم اهدا شد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران مدال برنز مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ کلمبیا را به موسسه خیریه همدم هدیه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سید محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مراسم اهدای این مدابل به موسسه خیریه همدم گفت: تمام آنچه کل تیم ملی فوتسال بعد از سال‌ها تمرین و شرکت در اردو‌های مختلف داخلی و خارجی و نهایتا شرکت در جام جهانی فوتسال به دست آورده، همین مدال برنزی است که با جان و دل تقدیم دختران معصوم همدم می‌کنیم. .

 

وی افزود: ما قبل از رفتن به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا و به پیشنهاد اقای ابوالفضل کریمیان (سرپرست تیم ملی فوتسال) و جهت تقویت روحیه‌ی اعضای تیم، به دیدن بچه‌های همدم آمدیم؛ شنیده بودیم عارفه سادات و زینب (دختران سرای مهر موسسه) مستجاب الدعوه هستند؛ گفتیم برای ما و موفقیتمان در جام جهانی دعا کنند.
 
سرمربی تیم فوتسال ایران گفت:در نهایت زمانی که با آرژانتین مسابقه مهم رده بندی داشتیم، دوباره اعضای تیم، یاد سرای مهر همدم افتادند و دعای این بچه‌های خوب کارساز شد؛ بله ایران آرژانتین را شکست داد و اولین بار در تاریخ کشورمان مقام سومی به ایران رسید.
 

حمید شاندیزی سرمربی تیم ملی امید فوتسال ایران هم در ادامه این برنامه نیز در جایگاه حاضر شد و لباس ورزشی تیم ملی را که توسط اعضای تیم امضا شده بود به موسسه هدیه کرد.

گفتنی است در این مراسم حسن کامرانی‌فر رییس دپارتمان داوری فوتبال ایران نیز که همواره یار و همراه موسسه‌ی خیریه همدم بوده‌است، حضور داشت.
 
انتهای پیام//ف.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.