چمران در سیصد و هفتادمین جلسه علنی شورای شهر مطرح کرد؛

حضور قالیباف در شورای شهر به منظور ارائه گزارش شهرداری/ خداحافظی قالیباف با اعضای شورای چهارم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: محمدباقر قالیباف شهردار تهران روز سه شنبه به منظور ارائه گزارش و پاسخ به سوال دوستان در شورای شهر حضور خواهد یافت.

حضور قالیباف در شورای شهر به منظور ارائه گزارش شهرداری/ خداحافظی قالیباف با اعضای شورای چهارمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و هفتادمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه آخرین جلسه شورای شهر دوره چهارم در روز سه شنبه بدون دستور جلسه برگزار می شود، اظهار داشت: در این جلسه گزارشی کوتاه از عملکرد شورای چهارم ارائه می شود.

وی افزود: قصد داشتیم به طور مفصل گزارشی در این خصوص آماده کنیم که زمان اجازه نداد و گزارش آماده نشد، اگرچه این موضوع دنبال می شود و در کتابچه‌ای تمام مصوبات منتشر خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: روز سه شنبه قالیباف شهردار تهران در جلسه حضور خواهد یافت و گزارشی به عنوان یک سند کلی و خداحافظی به شورا ارائه می کند.

چمران تصریح کرد: در این جلسه دوستان می‌توانند صحبت‌هایی را که در این جلسات نداشتند، بیان کنند و از یکدیگر حلالیت بطلبند.

وی با بیان اینکه در دوره گذشته برای شروع کار، اعضای قبلی می‌آمدند و گزارشی از عملکرد خود را ارائه می‌دادند، گفت: امیدوارم در افتتاحیه دوره پنجم هم اعضای دوره قبل حضور یابند و گزارشی از عملکرد خود ارائه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار