لحظه به لحظه با بورس؛

رشد شاخص‌ها در تالارشیشه‌ای

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۳۰.۶۱ واحدی به پله ۸۲ هزار و ۱۶ واحدی رسید.

رشد شاخص‌ها در پله ۸۲ هزار واحدیبه گزارش  خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۸۰.۴۶ واحدی به پله ۸۲ هزار و ۱ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۴۶ میلیون ریال سهم طی ۳۳ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شتران، پاکشو، خودرو، پرداخت، فملی، کگل با روند صعودی و نماد فولاد با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۵۰.۲ واحد رشد به پله ۹۲۲ هزار و ۵۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۵۲۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۰۳ میلیون سهم طی ۱۹ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس در ارتفاع  ۸۲ هزار واحدی ایستاد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۳۰.۶۱ واحدی به پله ۸۲ هزار و ۱۶ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۴۳ میلیون ریال سهم طی ۴۱ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شتران، کگل، پرداخت، پاکشو، خودرو با روند صعودی و نماد فولاد، همراه با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۳ واحد رشد به پله ۹۲۳ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۶۴۷ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۲۵ میلیون سهم طی ۲۳ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار