رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد:

توقیف و پلمپ خط تولید دستمال کاغذی با نشان جعلی استاندارد در بروجرد

رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد از پلمپ خط تولید یک واحد تولیدی با نشان جعلی استاندارد در بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عنایت شرفی رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد گفت: در راستای اجرای نظارت بر واحد‌های تولیدی، و مراکز عرضه و توزیع شهرستان در روز پنجشنبه بیست و پنجم مرداد ماه امسال  یک واحد تولیدی بسته بندی و سلولزی با مشخصات غیرواقع و با علامت جعلی استاندارد در بروجرد شناسایی و پلمپ گردید.


وی افزود: واحد مذکور با نام تجارتی ماه گل اقدام به تولید و بسته بندی انواع دستمال کاغذی و کاغذ توالت با مشخصات جعلی در محل پارکینگ یک واحد مسکونی می‌نمود.


رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد اظهار کرد: در راستای طرح جامع اجرای هماهنگ استاندارد (طاها)، توسط این اداره از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۱۲۵۹ مورد بازرسی از سطح بازار بروجرد انجام شده است و در این راستا ۱۲۴ مورد مغایرت مشاهده گردید که اقدامات قانونی از جمله معرفی به دستگاه قضایی، توقیف و جمع آوری  بر روی آنان صورت گرفت.


وی هم چنین از انجام بیش از ۳۰۰ مورد بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی شهرستان خبر داد و افزود: این اقدامات در راستای حفظ ایمنی و ارتقای سلامت عمومی بوده و این اداره همواره سعی بر انجام درست و دقیق نظارت‌های خود داشته است.


انتهای پیام/م

توقیف و پلمپ خط تولید دستمال کاغذی غیر استاندارد در بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.