در واکنش به رویکرد سخت احتمالی واشنگتن؛

پاکستان: ما با تمامی گروه‌های تروریستی مبارزه می‌کنیم

سخنگوی ارتش پاکستان از مبارزه اسلام آباد با تمامی گروه‌های تروریستی از جمله شبکه حقانی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، آصف غفور – سخنگوی ارتش پاکستان – چند ساعت پیش از اعلام راهبرد جدید آمریکا در افغانستان که به نظر موید رویکردی سخت علیه اسلام آباد است، گفت: پاکستان علیه تمامی گروه‌های افراطی از جمله شبکه حقانی اقدام نظامی انجام می‌دهد.

آصف غفور در کنفرانسی خبری تاکید کرد: هیچ مخفیگاهی از گروه‌های تروریستی در پاکستان وجود ندارد. ما علیه همه گروه‌های تروریستی اقدام می‌کنیم. شواهد این اقدامات به اطلاع ژنرال "ژوزف ووتل" رییس مرکز فرماندهی آمریکا که در روزهای گذشته به پاکستان سفر کرد، رسیده است.

مقامات آمریکایی می‌گویند شبه نظامیان گروه طالبان و شبکه حقانی (به عنوان متحد طالبان) از سوی عناصری در ارتش و آژانس‌های اطلاعاتی پاکستان حمایت می‌شوند. با این وجود، اسلام آباد همواره این اتهام‌ها را رد کرده است.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا امروز ساعت 9 شب به وقت محلی درباره روابط با اسلام آباد، به عنوان بخشی از راهبرد واشنگتن در افغانستان سخنرانی خواهد کرد.

یک مقام ارشد در دولت آمریکا گفت به دلیل آنکه پس از 15 سال جنگ هیچ نشانی از شکست گروه طالبان در افغانستان دیده نمی‌شود، ترامپ احتمالا افزایش محدود نظامیان آمریکایی در این کشور را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

اسلام آباد بر مبارزه با گروه های تروریستی تاکید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار