آغاز مسابقات فوتسال بانوان در اردبیل

مسابقات فوتسال بانوان استان با محوریت یادواره شهدای مدافع حرم علی آقایی، علی سیفی و هاشم دهقانی‌نیا در سالن شهید آسمانی اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صمد نوتاش رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال بانوان استان با محوریت یادواره شهدای مدافع حرم در اردبیل اظهار داشت: مسابقات فوتسال بانوان استان با محوریت یادواره شهدای مدافع حرم علی آقایی، علی سیفی و هاشم دهقانی‌نیا امروز آغاز شده و این مسابقات تا یکم شهریور در سالن شهید آسمانی اردبیل ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به این که در مسابقات فوتسال بانوان استان با محوریت یادواره شهدای مدافع حرم هشت تیم از استان اردبیل با هم به رقابت می‌پردازند، افزود: تیم برتر این مسابقات به مسابقات لیگ دسته سه کشور راه می‌یابد که انتظار می‌رود حساسیت بالایی در این بازی وجود داشته باشد و تیم‌ها رقابت تنگاتنگی داشته باشند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با بیان این که فوتبال باتوان اردبیلی نسبت به سال‌های گذشته رشد چشم‌گیری داشته است، بیان کرد: هم‌اکنون فوتبالیست‌های بانوی اردبیلی در سطح نخست لیگ کشور توپ می‌زنند و چند بازیکن بانوی اردبیل نیز شایسته حضور در تیم ملی فوتبال اردبیل را دارند.

نوتاش از رشد و توسعه داوری فوتبال و فوتسال بانوان در اردبیل خبر داد و تصریح کرد:‌ در حال حاضر اعظم شکاری و ژاله طوفانپور در سطح نخست فوتبال و فوتسال کشور قضاوت می‌کنند که این یک افتخار بسیار بزرگ برای داوری بانوان استان اردبیل محسوب می‌شود.

وی با اشاره به این که مسابقات هیئت فوتبال و فوتسال استان با محوریت یاد و نام شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود، تصریح کرد: مهم‌ترین رسالت ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که هیئت فوتبال استان اردبیل نیز در این زمینه رسالتی خطیر و حساس دارد تا نام و یاد شهدای والامقام را با برگزاری مسابقات زنده نگهدارد.

 

انتهای پیام/ع

آغاز مسابقات فوتسال بانوان در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.