مدیر جهاد کشاورزی شاهرود:

افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی شاهرود در هفته دولت

در هفته دولت 25 پروژه جهادکشاورزی در شهرستان شاهرود به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدرضا قاسمی مدیر جهاد کشاورزی شاهرود با بیان اینکه از مجموع ۲۵ پروژه در کل شهرستان شاهرود هشت پروژه اقتصادی با میزان سرمایه‌گذاری ۵۴میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: پروژه های اقتصادی بخش کشاورزی بیشتر در بخش دام و پرورش گاو، بره پرواری و بز شیری و توسعه باغات را شامل می‌شود.


وی افزود: از تعداد هشت پروژه اقتصادی بخش کشاورزی دو طرح با مبلغ پنج میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال مربوط به بخش مرکزی، سه طرح با مبلغ ۲۱ میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال مربوط به بخش بیارجمند و سه طرح با مبلغ ۲۸ میلیون ریال مربوط به بخش بسطام را شامل می‌شود.


مدیر جهاد کشاورزی شاهرود بابیان اینکه ۱۷ پروژه عمرانی برای بهره‌برداری در سطح شهرستان طی هفته دولت تعریف‌شده است، تصریح کرد: این پروژه‌ها در حوزه آب‌وخاک بوده و بااعتباری معادل ۱۶میلیارد و ۶۰۱میلیون ریال افتتاح می‌شود.


وی افزود: از مجموع پروژه های عمرانی شاهرود هفت طرح مربوط به بخش مرکزی بااعتباری معادل ۹ میلیارد و ۸۲۲میلیون ریال، سه طرح مربوط به بیارجمند بااعتبار معادل یک میلیارد و ۱۷۹میلیون ریال و هفت طرح مربوط به بسطام بااعتباری معادل پنج میلیارد و ۵۴۰میلیون ریال خواهد بود.


قاسمی بابیان اینکه ۹۸.۵هکتار از سیستم های نوین آبیاری طی هفته دولت افتتاح خواهد شد، افزود: با توجه به‌ضرورت موضوع بهینه‌سازی مصرف آب در بخش کشاورزی و دنبال کردن سیاست های اصلی دولت در این بخش لذا پروژه های عمرانی شاهرود شامل استخرهای ذخیره آب، راه‌اندازی سامانه‌های نوین آبیاری و انتقال آب خواهد بود که در ایام هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.


انتهای پیام / د


بهره برداری از 25 پروژه جهادکشاورزی شاهرود در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.