فیلمی جالب از لحظات نبرد و شوخی رزمندگان تیپ فاطمیون + فیلم

شوخ‌طبعی رزمندگان که حاصل نشاط معنوی و ایمان آنها در راه تحقق یک هدف والا و بزرگ است به خوبی در لحظات نبرد مشهود است، فیلمی که در این خبر خواهید دید نمونه ای از این شور و نشاط است.

فیلمی جالب از لحظات نبرد و شوخی رزمندگان تیپ فاطمیون+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جنگ همه ابعادش خشونت و درگیری نیست، اگر روحیه بالا برای مقابله با دشمن نباشد پیروزی و فتح حاصل نخواهد شد، البته قطعا روحیه بانشاط رزمندگان برای مقابله با دشمن نشأت گرفته از ایمان و اعتقادات آنهاست، زیرا همه آنها برای هدفی مقدس دفاع خواهند کرد.

البته برای مسلمانان و به خصوص شیعیان زمانیکه از اهل بیت علیهم السلام سخن به میان می‌آید، حلاوت دفاع از حرم صدچندان شده و عاشقان و دلسوختگان آل الله را حتی تا هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای سرزمینشان می‌کشاند.

از زمانی که سوریه درگیر جنگ با گروه‌های تروریستی از جمله داعش شده شیعیان کشورهای مختلف جهان به خصوص ایران و افغانستان برای دفاع از حرم اسوه صبر و استقامت، حضرت زینب (س) به این کشور اعزام شدند و بر سینه مدال پرافتخار مدافعان حرم را ثبت کردند.

در میان تمامی سختی‌های جنگ، رزمندگان تمامی کشورها با دوستی برای تحقق هدفی واحد در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و رفتارهای آنان نشان از برادری دارد.

فیلمی که در ادامه خواهید دید لحظات نبرد و شوخ طبعی شهیدان مصطفی صدرزاده و مهدی صابری از لشکر فاطمیون را به تصویر می‌کشد.

انتهای پیام/

شوخ طبعی رزمندگان تیپ فاطمیون در لحظات نبرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
روحشون شاد
آخرین اخبار