پیشنهاد ویژه باشگاه خبرنگاران برای گردش پایان هفته؛

لذت قایق سواری در دریاچه بوستان المهدی را تجربه کنید

برای گردش آخر هفته به پیشنهاد ویژه باشگاه خبرنگاران سفر کنید تا خاطره خوبی در آلبوم تابستانی شما ثبت شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای رهایی از پایتخت پر از دود و دم، باید آدرس مکان دیدنی خوب در اختیار داشته باشید تا حال و هوای خوبی برای شروع هفته کاری جدید داشته باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان از اوقات فراغت شما غافل نبوده و بسته گشت و گذار را برای آخر هفته شما در نظر گرفته است تا سهمی در لبخند شما داشته باشد.

پشنهاد ویژه این هفته باشگاه خبرنگاران جوان: "بوستان المهدی" با مساحت 65500 مترمربع است که در ضلع جنوب شرقی میدان آزادی و در مسیر بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است.


لذت قایق سواری در دریاچه بوستان المهدی(عج الله) را تجربه کنید

بوستان المهدی در سال 1365 در ناحیه 1 منطقه 9 شهر تهران احداث شده است و در طی این سال ها به انواع خدمات تفریحی و رفاهی تجهیز شده و آماده پذیرایی از گردشگران و میهمانان بومی و غیر بومی را دارد به دلیل وسایل ورزشی عمومی این بوستان، هر صبح  طیف گسترده ای از مردم محله  برای ورزش صبحگاهی به پارک می آیند.
 
لذت قایق سواری در دریاچه بوستان المهدی را تجربه کنید


 

 پوشش گیاهی بوستان المهدی

 


پوشش گیاهی بوستان المهدی شامل نارون، اقاقیا، چنار، سرونقره ای، ارغوان، سدروس، ژونی پروس و زبان گنجشک است که در نقاط مختلف آن کاشته شده ست. همچنین کاشت انواع گل در باغچه ها و گلدان های کوچک و بزرگ هم از جمله دیدنی های این بوستان به شمار می روند.
 
لذت قایق سواری در دریاچه بوستان المهدی را تجربه کنید



 امکانات رفاهی بوستان المهدی


امکانات تفریحی و رفاهی بوستان المهدی  شامل دریاچه (جهت قایقرانی)، نمازخانه، زمین تیچراسکیت، زمین دارای اسباب بازی های ویژه کودکان، کلینیک گل و گیاه، شهر کتاب، خانه اخبار(روزنامه و مجله)، خانه شهروند(کلاسهای آموزشی کامپیوتر، نقاشی و غیره، آبنما و سرویس بهداشتی است. با حضور در این بوستان یک روز تفریحی شاد را در کنار عزیزان خود تجربه کنید و از اوقات فراغت هر چند کوتاه خود لذت ببرید.
 
لذت قایق سواری در دریاچه بوستان المهدی را تجربه کنید

مساحت دریاچه بوستان المهدی در حدود 13100 مترمربع است. در این دریاچه تعدادی قایق پدالی به شکل پرنده قو، کایاک و پارویی برای قایق رانی وجود دارد، برای رسیدن به دریاچه و لذت قایقرانی به ضلع جنوب شرقی بوستان مراجعه کنید،قایق سواری خاطره خوشی را برای شما و کودکانتان به جا می گذارد.



آلاچیق های داخل بوستان جایی برای استراحتی کوتاه  و اطراق مسافران

 
 بوستان المهدی به دلیل نزدیکی به ترمینال غرب اتوبوسرانی تهران، میدان آزادی ، برج آزادی و نمایشگاه داخل برج آزادی ، پمپ بنزین ابتدای خیابان آزادی و فرودگاه مهرآباد تهران ، مکان مناسبی برای استراحت مسافران و رهگذران است، برای رفاه حال مسافران و میهمانانی که در این بوستان حضور می یابند تعدادی آلاچیق‌ ساخته شده است آن ها می توانند ساعات آرام و خوشی را در این بوستان سپری کنند.
لذت قایق سواری در دریاچه بوستان المهدی را تجربه کنید





توصیه مسیر یاب باشگاه خبرنگاران جوان برای رسیدن به بوستان المهدی


مهم‌ترین مسیر دسترسی به بوستان المهدی (عج الله)، استفاده از وسایل نقلیه عمومی به ویژه اتوبوس های تندرو مسیر آزادی خاوران یا آزادی تهرانپارس است. همانطور که گفته شد این بوستان در ضلع جنوب شرقی میدان آزادی که یکی از میادین اصلی شهر تهران است واقع شده است. اگر با خودروی شخصی بخواهید روز پایانی هفته را در بوستان المهدی سپری کنید باید خود را به میدان آزادی برسانید و سپس قدم در این مجموعه تفریحی بگذارید.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار