باشگاه فرهنگی؛

دو روایت متفاوت از عشق در سینما و تئاتر/ نمایش طبیعتی از جنس سرد

'پایان هر هفته' فرصت مناسبی است تا زمانی را به همراه خانواده و دوستان خود بگذرانیم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کارهای نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را برای تفریح و گشت‌ و گذار با خانواده و دوستان به دست آوریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن‌ ما را فارغ از مسائل روزمره کند.

 

سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی «فصل نرگس» به نویسندگی و كارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌كنندگی سحر صباغ سرشت با سرمایه‌گذاری حمیدرضا عارف بر عهده موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری قرار دارد.

یكتا ناصر، ریما رامین‌فر، پژمان بازغی و امیر آقایی بازیگران اصلی فیلم به شمار می‌روند كه در این تركیب حضور چهره‌هایی همچون گوهر خیراندیش، شایسته ایرانی، محمدرضا هدایتی، صالح میرزا‌آقایی و شیرین اسماعیلی «فصل نرگس» را در زمره فیلم‌های پر بازیگر به حساب می آورد.

فصل نرگس روایت آدم‌های معمولی است كه در وانفسای امروز و در جهانی كه میل به خودشیفتگی و خود محوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده اند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوع دوستی را به درستی درك می كنند.

فیلم در جزئیات خود داستان عشق است و دوستی با هم نوع اما در تعریف كلی‌تر هویت انسانها را به چالش می‌كشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یادآوری می كند.

گفتنی است؛ امور فنی «فصل نرگس» این روزها در لابراتوار مركز گسترش فناوری سینمایی در حال انجام است تا نسخه نهایی را برای نمایش در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر آماده كنند.

 

تئاتر آخر هفته

نمایش «شرقی غمگین» نوشته سجاد افشاریان و کارگردانی سعید زارعی از فردا دوشنبه ۲۳ مرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ اجراهای خود را در «تماشاخانه پالیز» آغاز به کار کرده است.

سید هومن شاهی خواننده و رپر در کنار سجاد افشاریان به عنوان بازیگر در این اثر نمایشی به ایفای نقش می پردازند. علاقه‌مندان می‌توانند در دو سانس به دیدن این نمایش عاشقانه بنشینند.

نمایش «شرقی غمگین» در تماشاخانه پالیز به آدرس تهران، خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹ روی صحنه می‌رود.

 

گالری آخر هفته

تعداد 60 اثر از نقاشی‌های آبرنگ کامیار صادقی در نمایشگاهی با عنوان «زمزمه‌های سرد» با موضوع طبیعت از روز دوشنبه 23 مرداد ماه تا 5 شهریور ماه سال جاری در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

کامیار صادقی از هنرمندان نقاش حوزه هنری است که سابقه شرکت در نمایشگاه‌هایی در داخل و خارج از کشور مانند سومین دوسالانه نقاشی جهان اسلام، اولین سمپوزیوم بین‌المللی نقاشی و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

 

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم تلویزیونی «ساعت به وقت صفر» به کارگردانی احمد معظمی، جمعه 3 شهریورماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: عماد افسر تازه بازنشسته نيروی امنيتی، قصد دارد به شيراز سفر كند که ناگهان يكی از خبرچین‌های قديمی به عماد زنگ می‌زند و سرنخ جديد از پرونده قتل همسرش را در اختيار او قرار می‌دهد. او بلافاصله خود را به آن محل می‌رساند اما با حمله تروریست‌های گروهک کسری مواجه می‌شود....

در این فیلم؛ سعيد راد، كوروش سليمانی، مينا وحيد و ابوالفضل همراه هنرنمایی کرده‌اند.

 

گزارش از محدثه نعمتی

 

انتهای پیام/

 

پیشنهاد فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان برای تعطیلات آخر هفته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار