هزینه 570 میلیارد ریالی برای اجرای پروژه‌های درمانی در اردبیل

برای اجرا و راه‌اندازی پروژه‌های مخالف در حوزه بهداشت و درمان در استان اردبیل ۵۷۰ میلیارد ریال هزینه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گرامیداشت روز پزشک در اردبیل اظهار داشت: جایگاه طبیب و طبابت در فرهنگ دینی ما و باور مردم ایران اسلامی بسیار رفیع است و سفارش ائمه نیز در این زمینه نشان دهنده اهمیت و ارزش کار پزشکی است.

وی تصریح کرد: پزشک ضامن سلامتی جامعه و امنیت روحی و روانی مردم است و اوست که صحت و سلامت روح و جسم بیماران را در سایه‌سار الهی به ارمغان می‌آورد که روز پزشک روز مغتنمی است تا سیاستگزاران عرصه پزشکی کشور مسائل مربوط به این حرفه را مورد بررسی بیشتر قرار دهند و در راستای تضمین سلامت مردم و داشتن افقی زیبا در عرصه سلامت گام برداند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تحقق احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی را خواسته مردم اردبیل دانست و گفت: امیدوارم با رایزنی‌هایی که صورت گرفته بتوانیم مجوز احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی اردبیل را اخذ کنیم.

اخوان اکبری بیان کرد: اقدامات شایسته و ارزشمندی بعد از طرح تحول سلامت در حوزه سلامت استان در چند ساله اخیر اتفاق افتاده که رضایتمندی مراجعان از ارائه خدمات درمانی در مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل را به بیش از 91 درصد رسانده است.

وی اظهار کرد: با حضور وزیر بهداشت در ماه گذشته شاهد بهره‌داری از پروژه های مختلفی در سطح استان بودیم که برای احداث و توسعه و تکمیل آنها 570 میلیارد ریال هزینه صرف شده است و راه‌اندازی این طرح‌ها زمینه‌ساز توسعه خدمات‌رسانی‌ها به مراجعان می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

اجرای پروژه‌های درمانی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.