تصویب 50 هزار میلیارد اعتبار برای اشتغال در روستاها

نماینده شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله آمایش سرزمینی و اشتغال در روستاها یکی از اولویت های دولت و مجلس می باشد که در این راستا مبلغ 50 هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  علی اسدی نماینده شهربابک در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دولت و با تاکید بر اهمیت عملی نمودن شعار اقتصاد مقاومتی , اشتغال و تولید, افزود : دانشگاه های کشور باید به سمتی سوق داده شوند که علم را در عمل به کار گیرند و با تکیه بر دانش , فعالیتهای عملی در جهت رونق اقتصاد مقاومتی را در پیش گیرند.

وی افزود : دانشگاه ها و سایر مراکز علمی نقش کاربردی و موثری در حل مسائل شهرستان و ایجاد اشتغال در روستاها دارند که باید از این ظرفیت عظیم در جهت پیشرفت شهرستان سود ببریم.

اسدی گفت: مسئله آمایش سرزمینی و اشتغال در روستاها یکی از اولویت های دولت و مجلس می باشد که در این راستا مبلغ 50 هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

نماینده مردم شهربابک اظهار داشت : مسئولین دولت در رابطه با شرکت های دانش بنیان دید مثبتی دارند و برای حمایت از آن ها بودجه ی مجزا تعیین نموده اند که این فرصت مناسبی است که با استفاده از این بودجه, شهرستان شهربابک با همکاری دانشگاه ولیعصر رفسنجان, یک مرکز پژوهش و تحقیقات در شهرستان راه اندازی کند.

انتهای پیام/ی

اختصاص اعتبار برای اشتغال در روستاها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار