همایش فروکروم و معدن کاران در رفسنجان برگزار شد

همایش فروکروم و معدن کاران کرومیت کشور با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ويژه رفسنجان ، نماینده مردم رفسنجان و انار و سرمایه گذاران و معدن کاران در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در همایش معدنکاران کرومیت کشور در رفسنجان گفت: کرمان بهشت معادن کشور است.

وی با تاکید براینکه  باید فضای کار و اشتغال برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی ایجاد شود افزود: در برنامه_ششم قوانینی دیده شده که اگر اجرا شوند از بروکراسی_اداری جلوگیری می شود و به تولید سرعت می بخشد.

 انارکی محمدی گفت :باید با ارتباطات جدید و آوردن تکنولوژی های جدید بستر تولید را در داخل کشور فراهم کنیم و از خام فروشی معادن و ذخایر کشور جلوگیری کنیم.

وی یادآور شد : به دلیل نداشتن تکنولوژی های جدید و دانش فنی ضریب بازیافت معادن و ذخایرنفتی بسیار پایین آمده است.

انارکی محمدی افزود :در شهرستان های رفسنجان و انار ما با تمام ظرفیت از سرمایه گذاران ، صنعتگران و تولید کنندگان حمایت میکنیم و در جهت رفع موانع و مشکلات آنها گام برمیداریم و خوب است که بروکراسی های اداری کم شود و سرمایه گذاری تسهیل گردد و امیدواریم در تمام کشور با کاهش بروکراسی های اداری مانند مناطق آزاد بستری برای سرمایه گذاران فراهم شود.

انتهای پیام/ی

برگزاری همایش فروکروم در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار