المپیاد ورزشی مددجویان در جیرفت

اولین المپیادورزشی بانوان مددجو از یکم تا هفتم و آقایان از پانزدهم تا سی و یکم شهریور جاری در شهرستان جیرفت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سلحشور سالاری نیا، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت در مراسم برگزاری اولین المپیاد ورزشی مددجویان جیرفت، با اشاره به اینکه اکثر جرایمی که در جامعه بوجود می آید در اوقات فراغت و بیکاری فرد رخ می دهد، گفت: اگر بتوانیم این اوقات را به طور صحیح و مثبت پر کنیم می توانیم درصد قابل توجهی از مشکلات اجتماعی را از بین ببریم.

وی از بازخورد مثبت برگزاری مسابقات تیر اندازی و اتومبیل رانی در این شهرستان طی سال های اخیر خبر داد و افزود: در سال93و94 مسابقات تیراندازی و اتومبیل رانی در این شهرستان برگزار شد و طبق گزارشاتی که از دستگاه های مربوطه به اداره ورزش و جوانان ابلاغ شد، 3 ماه بعد از برگزاری مسابقات 68 درصد کاهش جرایم و درگیری های منجر به تیراندازی و 65 درصد کاهش تصادفات در شهرستان جیرفت اعلام شد.

 سالاری نیا تصریح کرد: هدف از خلقت انسان رسیدن به کمال است و کمال مطلق ذات اقدس پروردگار است که انسان با تزکیه روح و جسم می تواند به آن دست پیدا کند و یکی از راه های رسیدن به کمال ورزش است.

وی یادآور شد: هم اکنون با همت رییس اداره زندان جیرفت و با تبدیل این مجموعه به کارگاه انسان سازی شاهد اتفاقات خوبی در بین مددجویان زندان جیرفت هستیم.

سالاری نیا ضمن ابراز خرسندی از اجرای المپیاد ورزشی در بین مددجویان زندان های کل کشور، افزود: شروع این برنامه ورزشی در زندان های سراسر کشور از زندان جیرفت تأثیر گرفت که با ابلاغ سازمان کل، در تمام زندان های کشور الگوبرداری شد و هم اکنون در حال برگزاریست.

انتهای پیام/ب

برگزاری المپیاد ورزشی مددجویان در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار