ساخت بزرگترین سایت تفریحی استان در اسدآباد

شهرداراسدآباد گفت: در صورت همیاری مسئولین شهرستان مدرنترین سایت تفریحی استان را در گردنه اسدآباد خواهیم ساخت.

ساخت بزرگترین سایت تفریحی استان در اسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کاظم سعیدی شهرداراسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان همدان تصریح کرد: آب فاضلاب تجمیع شده در جاده ی سنقر بلااستفاده بوده که پیشنهاد داده ایم آب این مخزن از طریق دو لوله ی 15 به گردنه پمپاژ شده تا مقدمات ساخت  سایت تفریحی گردنه اسدآباد را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچکدام از مسئولین ارشد شهر همکاری خود را در این زمینه اعلام نکرده اند اظهار کرد: امروز کوتاهترین راه برای کسب درآمد و ایجادشغل مبحث توریسم است که این مساله اصلا در اسدآباد مورد توجه نیست.

شهرداراسدآباد در ادامه بیان کرد: اسدآباد بعلت شرایط کوهپایه ای دارای موقعیت بی نظیریست که این موقعیت طبیعی باعث منحصربفردبودن شهرمان در منطقه شده است.

سعیدی با اشاره به اینکه آماده است بدون دریافت یک ریال دستمزد این طرح را به نتیجه برساند عنوان کرد: در صورت افتتاح چند سوئیت اقامتی در این سایت شاهد سرازیرشدن گردشگران و در نتیجه ایجاد صدها شغل برای جوانان شهر خواهیم بود.

وی در ادامه به اهمیت جذب گردشگران خارجی در کشور اشاره کرد و گفت: هر توریسم خارجی با حضور در کشور در مدت حضورش برای 50 نفر شغل ایجاد می کند.

شهرداراسدآباد گفت: در نوارشمالی کشور اینگونه مکانها بوفور یافت میشود اما در نوارغربی اینگونه سایتها حکم کیمیا را دارد که ما قدر این کیمیا را میدانیم.

وی اضافه کرد: اطمینان دارم این سایت درصورت افتتاح در فصول سرد سال پررونقتر از فصول دیگر خواهد بود.

شهرداراسدآباد در پایان سخنانش ضمن درخواست از مسئولین دیارسیدجمال برای حمایت ازاین پروژه بیان کرد: هزینه ی صرف شده برای ساخت این پروژه در عرض کمتر از دو سال به چرخه ی دولت بازخواهدگشت.

انتهای پیام/د.ا

سایت تفریحی گردنه اسدآباد در درست ساخت

برچسب ها: گردشگری ، همدان 2018
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.