اختصاص 5 هزار تن سیمان رایگان به آسیب دیدگان زلزله

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: پنج هزار تن سیمان رایگان برای سرعت بخشیدن به ساخت و ساز واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله در استان اختصاص یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ علی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی با بیان این که این میزان سیمان با تفاهمی که با بنیاد مستضعفان منعقد شده، به زودی به استان می رسد،گفت: با رایزنی های انجام شده قرار است میزان بیشتری سیمان به صورت رایگان به بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله در استان اختصاص یابد.

وی با بیان این که پیش از فرا رسیدن فصل سرما، یک هزار واحد مسکونی روستایی خسارت دیده از زلزله، بازسازی و تکمیل می شود،افزود: هم اکنون 75 واحد مسکونی پایان کار گرفته اند.

محمدی اظهار کرد: تاکنون 2 هزار و 400 پرونده تشکیل شده است که 900 فقره از این پرونده ها برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده است.

وی افزود: 800 فقره از پرونده ها منجر به انعقاد قرار داد شده، هزار و 235 واحد در مرحله پی کنی و 966 واحد در مرحله فنداسیون است.

گفتنی است:در خراسان شمالی 112 هزار خانوار در روستاها سکونت دارند که این تعداد خانوار در 103 هزار واحد مسکونی ساکن هستند.

انتهای پیام/آ

پایان کار 75 واحد مسکونی آسیب دیده از  زلزله اردیبهشت ماه دراستان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.