کوهکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وزرا با عملکرد مناسب مانع از تجدید نظر مجلس در رأی اعتمادها شوند

نائب رییس جبهه پیروان گفت:وزرا با عملکرد مناسب و تمرکز بر حل مشکلات مردم مانع از تجدید نظر مجلس در رأی اعتمادها شوند.

وزرای دولت دوازدهم به مسائل حیاتی کشور اشراف دارند/عملکرد دوبت دوازدهم نسبت به دلت پیشین متفاوت خواهد بودمحسن کوهکن نائب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تحقق وعده روحانی مبنی بر فراجناحی بودن کابینه دوازدهم اظهار داشت: نمی‌توان گفت که کابینه دولت دوازدهم از جناحی خاص است اما عنصر پر رنگ در کابینه دولت از حزب حامیان رییس جمهور است و وزرای انتخابی از تفکر و خط مشی اعتدالی برخوردارند.

وی افزود: انتظار می‌رود با توجه به تجربه اکثریت وزرای انتخاب شده و اشراف آنان به اولویت‌های حیاتی کشور عملکرد دولت فعلی با دولت یازدهم تفاوت بسیاری داشته باشد .

کوهکن تصریح کرد: در حال حاضر کار رسمی وزرا آغاز نشده و نمی‌توان سطح عملکرد آنها را قضاوت کرد اما با توجه به سوابق و برنامه های ارائه شده از سوی اعضای کابینه دولت دوازهم به نظر می‌رسد که توفیق چشمگیری نسبت به دولتهای قبل داشته باشند.

نائب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان داشت: وزیر پیشنهادی که موفق به اخذ رأی اعتماد مجلس نشد موافقین و مخالفینی از هر دو جناح داشت و این‌گونه نبود که انتقادها و یا موافقت ها رنگ‌جناحی داشته باشد.

 وی ادامه داد: مجلس برای اصلاح امور و حل مشکلات از وزرایی که که در مسیر درست و برای تحقق مطالبات مردم بدون ورود به حواشی بکوشند حمایت خواهد کرد.

کوهکن در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که وزرا با عملکرد مناسب و تمرکز بر حل مشکلات مردم مانع از ورود مجلس و تجدید نظر در رای اعتماد خود شوند .

انتهای پیام/

 

آیا کابینه دوازدهم فراجناحی تشکیل شده است؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
ینی رای اعتمادو پس میگیرن؟ امیدوارم واقعا مجلس حامی حقوق مردم باشه
آخرین اخبار