خلاصه کشتی‌های حسن یزدانی در یک دقیقه +فیلم

فیلم خلاصه کشتی‌های حسن یزدانی در مسابقات جهانی فرانسه 2017 را در یک دقیقه مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن یزدانی، آزادکار وزن 86 کیلوگرم، با شکست حریف روسی الاصل خود، بوریس مایکوف از اسلواکی، قهرمان مسابقات جهانی فرانسه 2017 شد و به مدال طلا رسید.

حسن یزدانی در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان فرانسه،  پس از استراحت در دور اول در دور بعد عظمت دولت بیکوف نایب قهرمان آسیا از قزاقستان را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد وی در دور سوم مقابل پیتر یانولوف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از مولداوی با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید. یزدانی در دور مقابل الکساندر گوستیف نایب قهرمان اروپا از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حسن یزدانی در این مرحله و برای حضور در دیدار فینال مقابل ولادیسلاو والیف از روسیه با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. یزدانی در دیدار فینال بوریس ماکویف نمایش مقتدرانه‌ای داشت و موفق شد با نتیجه 10 بر صفر به برتری برسد تا اولین مدال طلای کاروان ایران در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان را بدست آورد.

کاربران شبکه های اجتماعی کشتی‌های حسن یزدانی برای کسب نشان طلای مسابقات جهانی فرانسه را در یک دقیقه خلاصه کرده و به اشتراک گذاشتند؛ البته نمایش خیره کننده حسن یزدانی در مسابقات جهانی و کسب امتیازهای عالی در این رقابت‌ها کار کاربران برای خلاصه کردن کشتی‌های او را راحت کرد.

 

انتهای پیام/

فیلم کشتی های حسن یزدانی در مسابقات جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار