باقری در مراسم تقدیر از رتبه های برتر کنکور سراسری ۹۶؛

رتبه‌های برتر کنکور سرمایه کشور هستند

مدیرکل آموزش و پرورش تهران با اشاره به درخشش دانش آموزان تهرانی در کنکور گفت: این افراد با خدمت به کشور جز سرمایه‌های کشور هستند.

رتبه‌های برتر کنکور سرمایه کشور هستندبه گزارش  خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تقدیر از دانش آموزان افتخارآفرین کنکور سراسری ۱۳۹۶ با حضور علی زرافشان معاون آموزش متوسطه، عباسی باقری مدیر کل آموزش و پرورش تهران و جمعی از مسئولان مربوطه صبح امروز در مدرسه شاهد هفت تیر تهران برگزار شد.

در این مراسم باقری اظهار کرد: برای افراد در زندگی شخصی و اجتماعی خود بسیار بزرگ هستند و با وجود موفقیت‌های فراوان جز سرمایه‌های اجتماعی کشور محسوب می‌شوند یعنی از خودشان می‌گذرند و برای جامعه اثرگذار هستند.

وی افزود: افرادی که جز سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند اقدام به تولید ثروت و سرمایه می‌کنند و افراد موفقی که بخشی از عمر خود را صرف منافع جامعه می‌کنند ماندگار خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مرحوم مریم میرزاخانی یکی از سرمایه‌های اجتماعی کشور بود که در ماه‌های اخیر وی را از دست دادیم؛ او در مدرسه فرزانگان منطقه شش تهران رشد کرده بود؛ پروفسور حسابی که در جهان نام ایران مطرح کرد جز سرمایه‌های اجتماعی کشور محسوب می‌شود.

باقری با اشاره به اینکه ۱۷ رتبه برتر از ۵۰ رتبه برتر کنکور مربوط به تهران است، بیان کرد: برگزیدگان کنکور می‌توانند با خدمت به کشور جز سرمایه‌های کشور محسوب شود.

انتهای پیام /

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
تمام وزارت خانه ها - ارگان ها و دستگاه های مرتبط با کنکور و آینده مملکت میتوانند با یک نظرسنجی و همچنین الگو گرفتن از دانشگاه های خوب کشورهای موفق علمی جهان ( که چگونه پذیرش دانشجو دارند؟) ، در رفع این مشکل تصمیم بگیرند . لطفا برای رفع مشکل مردم همت کنید. تا مردم برای قبول شدن در رشته مورد علاقه شان به خارج از کشور هجرت نکنند یا اینقدر هزینه خرج کلاسهای کنکور ندهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
جدی نگیرید جوگیرشد یه چیزی گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
گویا تازه یاد گرفتی تشخیص بدی سرمایه کشور چیه
آخرین اخبار