نباید رتبه‌های برتر کنکور را فراموش کرد

عضو جامعه خیرین مدرسه ساز گفت: باید نخبه‌های برتر را ارج قرار دهیم تا سطح علمی کشور ارتقا پیدا کند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور در برج میلاد اظهار کرد: راه توسعه علم و دانش بوسیله خیرین هموار است و جامعه خیرین مدرسه ساز تلاش خوبی در این زمینه داشته است.


وی تاکید کرد: فعالیت جامعه خیرین در ۲۱ سال گذشته افتخارات بزرگی را برای کشور به دست آورده است؛ این در حالیست که خیرین مدرسه ساز با تعداد محدودی عضو، کار خود را آغاز کرد، اما امروز خوشبختانه ۶۵۰ هزار نفر در داخل کشور و هزار نفر در سراسر جهان به این موج پیوسته اند.


حافظی برنامه آتی جامعه خیرین مدرسه ساز را احداث مدارس در خارج از مرز‌های کشور عنوان کرد و ادامه داد: متاسفانه تعداد قابل توجهی از فرزاندان ایران در دیگر کشور‌ها در مدارسی که گاه آموزه‌هایی غیرواقعی در مورد ایران به آنها القا می‌کنند در حال تحصیل هستند و در این شرایط به تدریج ریشه‌های خود را به فراموشی می‌سپارند به همین دلیل خیرین مدرسه ساز در تلاش هستند با احداث مدارس ایرانی، محیطی برای تدریس فرزندانمان در خارج از کشور فراهم کنند.


وی گفت: با همین هدف نمایندگان خیرین مدرسه ساز سفری به کشور کانادا و در ادامه آلمان خواهند داشت تا موضوع احداث واحد‌های آموزشی را در شهر‌های این دو کشور پیگیری کنند.

در ادامه مراسم کاظم قلم چی عضو جامعه خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: کشور ما سرشار از چهره‌های علمی بوده و دانشمندان در حال تلاش و فعالیت برای سرافرازی بیشتر کشورمان می‌کنند.


وی بیان کرد: برای اعتلای علم و آموزش کشور باید کارکرد و از نظر ماندلا مهم‌ترین عامل در این زمان آموزش است و جامعه خیرین نیز کمک بزرگی در امر اموزش کرده اند.


عضو جامعه خیرین مدرسه ساز افزود: ما نباید دانشمندان جوان را فراموش کنیم، زیرا این کار جلوی ارتقا و پیشرفت کشور را می‌گیرد.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار